Hur bor ni?

Sv: Hur bor ni?

Fint ni har det!

Kl
Var på besök hos en vän till mig häromdagen, hon hade precis fått färdig sin nya tvmöbel och jag blev sååå kär :love:
545554_536109413081844_1473920506_n.jpg

Så nu har jag övertalat sambon att göra en liknande men bredare och med tre dörrpar istället så man kan ha böcker mm i hyllan också. Vad tror ni?

Så där tycker jag också det är fint att ha. Kunna dölja tvn ibland får så snygga är dom ju faktiskt inte. Får se hur vi ska ha det sen när vi flyttar.
Det är redan bestämt att vi ska ha ett sådant skåp för datorförvaring. Finns inget fulare än ett databord i vardagsrummet. Vi gör ett datarum i källaren istället, som planeras att göra bebolig när vi nu får tid/råd till det. Övervåningen får gå först.

Jaa, lite råa träväggar gör mycket för mysfaktorn :)
Vi frilade en vägg i sovrummet, mysig kontrast till den annars så ljusa:

22_1_12_1.jpg

22_1_12_4.jpg

Den var jättesnygg !

Och Zews - jättefina väggar där också ! Snyggt med lite rått trä !

Känns som om man skulle vilja komma på studiebesök hos dig och suga in en massa inspiration :angel:

Zewz! Du har en fantastisk talang för att inreda! Otroligt smakfullt och vackert hem ni har!

Vilken härlig rymd i köket! Och vilket fint ljus i glasverandan med det ljusa golvet. Och loftfönstret. Men min absolut favorit var den fantastiska kakelugnen!:love: Vill haaaaaa!

*Kl* Man blir så grymt imponerad av hur fint alla har det. Skulle aldrig våga lägga upp några bilder på mitt hem här.

Tack, gud vad snälla ni är :o
Dock har jag nog mest haft tur med sovrummet, resten av huset är inte lika mysigt :(

Nej, det är en liten brons-skultpur som en god vän till mina föräldrar gjort som är konstnär.

Men då måste din vän vara konstnären till de som delades ut på tv för några år sedan!

Delvis kl

Vad fint alla bor! Själv är det inte på långa vägar nått att visa upp för omgivningen. Har Ikeakassar på golvet för garderoberna räcker Inte.. Massa lappar som borde skrivas in. Opuffade kuddar. Inga tavlor. Ja det är inte så mkt. Mest kläder, köksgrejer. Soffhörnan. Annars tomt. Vet inte riktigt hur jag ska inreda så därför är det så.

Det har jag ingen aning om ifall att det är.
Jag fick min häst för 30 år sedan kanske (så gammal är jag)

Ikväll la vi näst sista handen vid barnrummet. En tavellist ska upp ovanför skrivbordet och ev en liten barnfåtölj ska in istället för pallen under tavlan. Rätt nöjd med resultatet faktiskt! :)

19607_10151514580024913_1857852494_n.jpg

Ursäkta min knäppa sambo :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 229
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 997
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar