Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon som har testat detta och kan delge sina erfarenheter. Jag är endast ute efter att kunna sitta i lugn och ro och bli varm...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: keramin
·
Hemmet Hoppas tråden passar här, annars får moderator gärna flytta den! Jag vill ha era smarta tips på hur ni städar och rengör grejer! Alltså...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
16 278
Hemmet Jag undrat vad som hänger i era fönster nu när julen närmar sig? Hur är det ganska torftigt, försökt mig på att sy egna förra julen men...
2
Svar
28
· Visningar
9 633
Senast: movi
·
Hemmet Ska sätta deg i kväll till en sådan. I morgon bitti tänder vi under hällen! Jag brukar inte ägna mig åt att följa recept men nu...
Svar
0
· Visningar
733
Senast: ptr
·
Hemmet Jag har fått en hang-up på vita koskinn men lyckas inte hitta något hur mycket jag än letar. Är det någon som har en aning om var det...
Svar
6
· Visningar
1 717
Senast: Houdinie
·
Hemmet Jag letar efter en skänk till köket, helst i ek och inte så bred. Vi har tittat på Mios Dalarö, men den är väl bred. Helst skulle jag...
Svar
9
· Visningar
2 981
Senast: solros
·
Hemmet Jag har ett konstigt bekymmer; jag vill slipa till stilen i min inredning, men vet inte riktigt hur. Just nu bor jag och maken i en...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 278
Senast: LindgrenV
·
Hemmet Nån som har den inredningen? Vi har byggt en lite klädkammare i sovrummet och funderar nu för fullt över hur den ska se ut inuti. Den är...
Svar
0
· Visningar
1 176
Senast: misan
·
Hemmet Jag tvättar hundarnas filtar och torkhanddukar ganska ofta, och även våra människofiltar som vi har i soffan, och dom är alltid fulla i...
Svar
5
· Visningar
26 831
Hemmet Jag har aldrig förstått det här med pantbrev. Vi ska eventuellt titta på ett hus som ligger ute för en miljon. Det har dock legat ute...
Svar
5
· Visningar
5 277
Senast: Chilodeur
·
Hemmet Någon som testat en sådan? Alltså en manick där man hänger upp t ex en skjorta så slätas den ut av ånga - utan strykning? I vilken...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: Minett
·
Hemmet Vi ska få en kylfrys i julklapp av mina snälla föräldrar :love::love::love: Men vi har problemet att där den ska stå är det preciiiis...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: hvala
·
Hemmet Jag letar efter en stor bäddsoffa. Den ska stå i vår lägenhet i stan, vara mjuk och fluffig (så ingenting med strama linjer) men...
Svar
6
· Visningar
2 593
Senast: yobre
·
Hemmet Jag trodde jag var gardinproffs. Det är jag inte. Jag tror helt enkelt att det system jag ska ha är gammeldags eftersom det inte finns...
Svar
5
· Visningar
1 503
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Nu när vi håller på att renovera sovrummet tänkte jag passa på att lyxa till det lite, med nya madrassöverdrag och lite finare lakanset...
Svar
11
· Visningar
2 276
Senast: Petruska
·
Hemmet Någon som hyrt ut rum, erfarenheter? Vi ska göra det och skulle vara intressant att höra hur ni tyckt det varit och tips och råd i...
Svar
6
· Visningar
1 173
Hemmet Och var hittar man dem i så fall? Jag vill helst ha en riktig gran, men av olika anledningar får det nog bli en plastgran i år, och...
2
Svar
36
· Visningar
11 934
Senast: Sar
·
Hemmet Jag hittade hallon, blabar och mango till absolut vrakpris igar och tankte frys in en del. Helst vill jag inte tillsatta nagot, tex...
Svar
5
· Visningar
7 681
Senast: Corminta
·
Hemmet Jag har precis renoverat mitt kök och där jag planerar ha micron passar det bättre om den är högerhängd. Har letat runt lite men alla...
Svar
1
· Visningar
2 165
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Söker 2 snygga lampor att ha i fönstrena i vardagsrummet. Ska inte ha för bred fot för kunna stå på fönsterbrädan med krukorna :) Vad...
Svar
14
· Visningar
2 833
Senast: Yttik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka