Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Efter ha tröttnat på att handskrubba badrummet som ändå aldrig blir ren(vi har problem med att det alltid läcker vatten någonstans och...
Svar
8
· Visningar
4 562
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag har ett rum med snedtak som ska få bli vår walk in closet. I snedtaket så kommer det hänga en lång stång över hela. Det som fattas...
Svar
2
· Visningar
1 923
Senast: Kaki
·
Hemmet Jag har nu tänkt sälja mina Schleich hästar. Det är 32 hästar och 11 föl, samt hinder, tre "hela" ryttare och två ryttare med bara...
Svar
6
· Visningar
5 400
Senast: Mabuse
·
Hemmet nån som har några bra tips och ideer. Hittat en rätt mysig 1:rummare som jag ev skulle kunna vara intresserad av. Snygg och prydlig...
Svar
0
· Visningar
1 432
Senast: vinkelina
·
Hemmet Vi ska flytta till ett hus där det kommer behövas en hel del fix med köket. För länge sen såg jag ett avsnitt av ett...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: SaraXX
·
Hemmet Jag är en riktig amatör i köket. Nu har dottern bett mig göra potatissallad och givetvis så googlar jag lite. Och får miljoner träffar...
Svar
10
· Visningar
3 907
Senast: Sassy
·
Hemmet Fick i morse motorolja från nyöppnad flaska på min blå dunkappa, endast använd 5-6 ggr.....:cry: Vad fungerar?
Svar
10
· Visningar
51 567
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Liten privat undersökning...:angel: Vilken typ av kopp/mugg dricker ni helst och oftast ur? Givetvis beroende på VAD ni dricker, men...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 404
Senast: hallonsaft
·
Hemmet ... som mormor/farmor brukar ha i garderoben. Typ med doft av lavendel. Var får man tag på sådana? Måste man sy själv? Är ju lite...
2
Svar
28
· Visningar
10 664
Senast: Mia_R
·
Hemmet hoppas någon kan hjälpa mig då jag fått en salig röra olika bud av att googla. någon som har hum om vad det kan tänkas kosta att måla...
Svar
13
· Visningar
26 838
Senast: tjenixen
·
Hemmet Hittade en någorlunda på claes ohlsson bredd 33 men kan bli 31 (min ena låda är 32. Däremot mina lådor som är 22cm funkar det dåligt i...
Svar
0
· Visningar
930
Senast: FadeAway
·
Hemmet Tanken var att göra ärtsoppa igår, så jag lade ärtor i blöt under 12 timmar. Nu hann jag inte laga någon ärtsoppa och ärtorna ligger...
Svar
8
· Visningar
1 464
Senast: VLMF
·
Hemmet Kan man köpa det nån annanstanns än elfa?
Svar
0
· Visningar
591
Senast: FadeAway
·
Hemmet Finns det något sätt att bli av med husflugor utan att slå ihjäl dem med flugsmällan? Hunden är livrädd för ljudet det blir (vill nog...
Svar
16
· Visningar
7 644
Hemmet Vi har ärvt en servis av makens farföräldrar, ville ha den mest för att den är fin. :love: Men jag kan ändå inte låta bli att fundera...
Svar
7
· Visningar
5 512
Senast: lady_vip
·
Hemmet Gjorde varm choklad i morse, det kokade över och nu sitter det som berg på spisen (keramikhäll). Det går verkligen inte bort, har provat...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag tror jag håller på att bli tokig snart. För ett par månader sen flyttade vi och alla mörka tvättar har missfärgats pga maskinen. Det...
Svar
10
· Visningar
3 159
Senast: Malin87
·
Hemmet Om ett tag flyttar jag in i ny lägenhet och vill gärna ha lite inspiration. Känner att jag vill förnya mig lite och få lite nya idéer nu...
Svar
1
· Visningar
1 107
Hemmet Vet inte om man får länka såhär, testar iallafall.. Letar efter ett par liknande kuddar som den rosa och springdeer på denna sida, dessa...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka