Sådana där doftpåsar...

Sv: Sådana där doftpåsar...

Jag har inte satt min fot i Rådhuset ;)

Ptja, men om du ska till myrra så är det dit du får gå ;)
Ger inte heller mycket för det stället, men var till just myrra när de hade premiär och där var det verkligen urmysigt!
BETYDLIGT bättre än den gamla!

Alltså jag är inte heller så förtjust i rådhuset. Det passar liksom inte in i uppsala. Dessutom finns det ju liknande butiker i stockholm så vill man ha det lyxet så är det ju bara att åka dit, inte alls långt. Fast snyggt är det ju och Myrra är en underbar butik så :)

Jag håller delvis med dig...
Är glad att de tar vara på våra vackra "gamla" byggnader istället för att bara bygga nytt i en stil som verkligen inte passar in (t.ex. UKK, typ fulaste byggnaden ever, och totalt malplacerad!) och att lägga "konceptet" centralt är nog också rätt tänkt.
Men jag tycker ändå att det är en ganska störande placering för en lyxgalleria :p

Myrra borde få något eget :D

Vid Stora Torget :) Sitter ihop med Max typ, ner mot Dragarbrunnsgatan.

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Tjatter Vad har ni för icke självklara kanske lite knäppa grejer som ni finner obehagliga/läskiga? Min är toaletter inbyggda under en trappa...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 062
Senast: PatCed
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka