Sådana där doftpåsar...

Sv: Sådana där doftpåsar...

Jag har inte satt min fot i Rådhuset ;)

Ptja, men om du ska till myrra så är det dit du får gå ;)
Ger inte heller mycket för det stället, men var till just myrra när de hade premiär och där var det verkligen urmysigt!
BETYDLIGT bättre än den gamla!

Alltså jag är inte heller så förtjust i rådhuset. Det passar liksom inte in i uppsala. Dessutom finns det ju liknande butiker i stockholm så vill man ha det lyxet så är det ju bara att åka dit, inte alls långt. Fast snyggt är det ju och Myrra är en underbar butik så :)

Jag håller delvis med dig...
Är glad att de tar vara på våra vackra "gamla" byggnader istället för att bara bygga nytt i en stil som verkligen inte passar in (t.ex. UKK, typ fulaste byggnaden ever, och totalt malplacerad!) och att lägga "konceptet" centralt är nog också rätt tänkt.
Men jag tycker ändå att det är en ganska störande placering för en lyxgalleria :p

Myrra borde få något eget :D

Vid Stora Torget :) Sitter ihop med Max typ, ner mot Dragarbrunnsgatan.

Liknande trådar

Hemmet Har ni tips på bra lakan? Vill inte ha silkiga, mjuka och sladdriga lakan utan såna som är mer som gamla bomullslakan man kunde stärka... 2
Svar
23
· Visningar
1 176
Senast: Badger
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 740
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
870
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
498
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel