Julgardiner

Sv: Julgardiner

*kl*

Nu är jag lite tråkig för jag har tyvärr inga bilder att visa men jag instämmer med de andra som rekommenderat Jotex! Köpte mina nya julgardiner till vardagsrummet därifrån, kanallängder i en härlig vinröd färg. :)

Mina köksgardiner är julröda med lite vita krussiduller på och några vita hjärtan, de köpte jag faktiskt på Bauhaus. Riktigt bra kvalité och ger stor mysfaktor.

Julgardinerna i sovrummet är avskyvärda, de är mossgröna med guldstjärnor på som jag köpte på second hand när jag flyttade till lägenheten för fyra år sedan. Borde verkligen ta mig i kragen och köpa nya men har inte hittat några i rätt prisklass som fallit mig i smaken.

Nu gillar vi väl alla olika men samtliga julgardiner hos mig är inköpta på Hemtex. Bra pris, fina motiv.

Efter att ha kollat i nätbutiken verkar det dock inte finnas nåt fint i år. :crazy:

Vi har bara gardiner i köket och där hänger dom här:

kk-12.jpg

Jag har haft jättesöta tomtegardiner men dom blev helt sneda i tvätten. :(

*kl*

Jag har bara julgardiner i köket, men skulle gärna ha i alla rum men jag är nog både lite för lat och snål för att köpa till alla fem fönster i lägenheten.:p

Dessa hittade jag i Ullared förra året. Jag tyckte älgmotivet var lite sött så de fick följa med hem.:)

DSC_0054.jpg

I vardagsrummet har jag inga gardiner, utan istället rosor runt fönstret :) nu till jul fick det bli röda!

59676_10151112583986841_714174785_n_50c1b2929606ee53191bcf7d.jpg

I sovrummet har jag en röd nätt kappa med små hjärtan i.
577804_10151112583946841_1525721884_n_50c1b2a8ddf2b31354001710.jpg

*kl*

Nu är jag lite tråkig för jag har tyvärr inga bilder att visa men jag instämmer med de andra som rekommenderat Jotex! Köpte mina nya julgardiner till vardagsrummet därifrån, kanallängder i en härlig vinröd färg. :)

Mina köksgardiner är julröda med lite vita krussiduller på och några vita hjärtan, de köpte jag faktiskt på Bauhaus. Riktigt bra kvalité och ger stor mysfaktor.

Vi köpte också från jotex :)
Fina gardiner och snabb leverans. Nu är det uppsatt överallt så ska ta lite bilder i morgon.

Vi har inga gardiner, hänger upp lite stjärnor och glasprismor och några hyacinter istället.

kl

Har inga bilder just nu, men jag vill gärna ha lite inramat fönster, så jag har röda längder, och sen en vit gardinkappa med tomteansikten i grått på i gammeldags stil och en liten röd text Merry Christmas, ja en ganska neutral julkappa. Köpt på Netto för hela 69 kr.

Jag vill bara ha julgardiner i köksfönstret, så i alla andra fönster sitter det vanliga gardiner men med adventsljusstake eller stor adventsstjärna i fönstret.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 243
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
358
Senast: cili
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 825
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar