Hjälp med fortsatt inredning!

Sv: Hjälp med fortsatt inredning!

Inne i alkoven har jag satt upp konsolhyllor hela vägen runt sängen en bit upp för att ha mina böcker på, jag är en bokmänniska och skulle inte kunna leva utan böckerna. PÅ hyllan kan man sen ha fina saker och belysning i olika formen om man vill.

Säger lite som ponte, det kan bli lite övermatchat när allt är så strikt i svart, vitt och rött - även om det är väldigt stilrent så blir det lite stelt också.
 
Sv: Hjälp med fortsatt inredning!

Lite varmare, mjukare färger tycker jag borde in också. Svart, vitt, kallgrå nyans och rött blir väldigt hårt. Blanda upp med lite textil som inte är enfärgat, de gör också känslan lite mjukare och mer levande. Böljande gardiner som du skrev är snyggt och också åt det hållet. Gärna i lite tjockare tyg.

Sedan tycker jag inte att man behöver vara rädd för att blanda gammalt och nytt, blir snarare mysigare och mer personligt så. Så tv-bänken t ex behöver du inte byta bara för att den inte är helt ny, tycker jag.
 
Sv: Hjälp med fortsatt inredning!

I köket skulle jag först och främst göra något år kaklet. Vad är det, är det kaklet som har mönster eller är det sånna där klistrade saker på dem? Är det inte själva kaklet så är det ju lätt att fixa till, värre med att riva och sätta nytt :crazy:
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Tjôta
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp