Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Tjatter För länge länge sen djupt inne i skogen fanns en dold by, med små blå varelser. Dom kallar sig själva smurfar och är fredliga små... 52 53 54
Svar
1 064
· Visningar
48 062
Senast: dramatik
·
Tjatter Jag har inte ägt ett pass på snart 20 år... Resor har av en mängd anledningar helt enkelt inte varit prio i livet. Nu har jag fått... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 425
Senast: Gabbi
·
Tjatter Varför kan jag inte längre se Rapport på SVT Play i utlandet? Det har inte fungerat på ett par veckor nu, utan allt jag får upp är ett...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Mineur
·
Tjatter Finns det några som turfar därute? Har börjat idag och planerar redan för zoner jag ska ta både här där jag bor och som jag kan ta på...
Svar
4
· Visningar
636
Tjatter Ni som har helt vanliga bloggar, inte sponsrade eller att ni lever på det, utan helt vanliga svennebananbloggar som handlar om ert... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 235
Senast: Tender
·
  • Låst
Tjatter DET GÅR FORTFARANDE ATT ANMÄLA SIG FÖR DE SOM ÄR SUGNA! The story: Harald och hans vänner bor på en gård i landet Långt Långt... 46 47 48
Svar
958
· Visningar
45 883
Senast: LindgrenV
·
Tjatter Vad är det för kryddblandning de använder till de grillade kycklingarna i affären? Jag tycker den är vansinnigt god och får inte alls... 2
Svar
28
· Visningar
6 634
Senast: mandalaki
·
Tjatter Jag är för trött och seg i huvudet för att se en lösning på detta just nu, så jag rådfrågar Bukeoraklet! Jag vill beställa en...
Svar
10
· Visningar
3 899
·
  • Låst
Tjatter Just nu skriver jag det (garanterat) första inlägget i tråden :banana: 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 931
Senast: saddi
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev... 47 48 49
Svar
961
· Visningar
47 104
Senast: LindgrenV
·
  • Låst
Tjatter Då fortsätter vi :) Har du haft en bra dag än så länge? 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 347
Senast: MM
·
Tjatter Det där med att telemarketingföretag inte får ringa från dolt nummer - jag hittar inget belägg för det. Någon som kan hjälpa mig med...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: mandalaki
·
Tjatter Jag märker att vi här inne inte verkar vara de smidigaste personerna alltid, vare sig det är inom kärlek, hålla sig på fötterna, använda...
Svar
18
· Visningar
1 766
·
Tjatter Precis som tråden "vad vet du om bukaren" fast här gissar vi enbart ålder. (Få se om någon vill gå ut med sin ålder :p Diskussionen... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
10 427
Tjatter Som rubriken säger; Vilka språk kan ni? Svenska antar jag att rätt många här inne kan ;), men annars då? Och anser ni er vara bra på... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 613
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Letar efter ett program som man kan skriva in ett antal ord i och så gör det en slags tavla med orden. Det kan bli jättefräckt till...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: diamonia
·
  • Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några... 45 46 47
Svar
923
· Visningar
45 160
Senast: Mistimed
·
Tjatter Ja, jag vill ha tips på en TV-serie som jag kan följa (eftersom jag inte har något liv :D ). Det ska helst vara en TV-serie som går... 2
Svar
33
· Visningar
2 970
Senast: Tousse
·
Tjatter Jag ska på studentfest på tisdag nästa vecka. Temat för kvällen är "Vad du ville bli när du var liten". Så frågan är ju så klart VAD...
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: _Elly_
·
Tjatter Jag ska om ett par veckor åka skidor, utför, för första gången på mer än 15 år. Inser att jag inte riktigt har koll på hur man är klädd...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel