Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Blev smörgåsar här med, på hembakt glutenfritt mörkt grovt bröd och så tre kokta ägg på och sen en kopp kaffe med mjölk, nam nam.

Läser du någon bok just nu? Vilken?

//r

Använder mobilen eller plattan till internet istället. Mobilen används mest ändå.

Samma.

Försöker fixa den såklart :p Annars blir det nog mobilen, beroende på vad jag tänkt göra...

Vad tycker du om Subway?

Tycker deras mat är helt okej.

Ska du se på något speciellt tvprogram ikväll?

Blir väl komedikvällen med big bang theory och mike & molly.

När fyller du år?

Förlovningsringen är slät i guld, och vigselringen är i vitt guld med 6 diamanter men 2 i rad på bredden istället för längden, men en ca 4 mm mellanrum mellan varje rad (3 rader). Det är ett sträck på bredden inristade på varje sida om raderna med. Förlovningsringen är 3 mm bred och rundformad, och vigselringen 4 mm och mer slät.

Samma.

Så här:

the_one_ring_by_todd587.jpg

:D

Samma

Ingen aning mer än att den ska vara "silverfärgad"/vitguld då jag inte är en guldmänniska!

Snöar det hos dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
1 370
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 395
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka