Antal läsare

Sv: Antal läsare

Runt 300 läsare en vanlig dag (bloggen handlar till 90% om träning och tävling med mina 4 hundar :) )

Vad snäll du är som tror det! Kommer förhoppningsvis bli lika övertygad en dag, haha.
Jag ska ffa skriva om samhälle och politik. Förvisso även en del mindre seriösa vardagsbetraktelser, men fortsatt ur ett ideologiskt perspektiv i största möjliga mån, så att säga. Det var faktiskt en av mina tidigare stora politiska förebilder som helt oväntat tog kontakt eftersom han sett bloggen och ville anställa mig, så jag går fortfarande runt och är asnervös för att svika just honom. :p

Åh wow vad coolt att bli kontaktad av en förebild! Då förstår jag ännu mer att du är nervös :P men jag tror på det iallafall, det kommer gå kalasbra.

En översnöad krattas vardag är kanske inte så intressant :D Tror att om jag skulle fiska lite så är det nog fullt möjligt att jag skulle komma upp i ett snitt på tjugo läsare per inlägg. En gång kom jag faktiskt upp i 21! Det var tider :D

Ligger väl på mellan, ahem, 2 och 50?
Beroende på hur mycket jag trycker ut länkar till inlägg på fb och twitter :p
Tror jag hade 470 som mest någon gång, zoomg!

Bara för att du sa att du har 5 så fick du fler ;D
Njä. Det brukar vara 10 som mest :rofl:
Jag förstår inte hur ni gör! :eek:
Jag tycker (ju) inte att min blogg är sämre/tråkigare än någon annans...jag har den kopplad till fb men that's it tror jag.
Tur att jag tycker det är roligt att skriva! :)
Ska försöka fixa en bättre header, det kanske gör någon form av skillnad? Den jag har nu var mitt första "egna" PS-projekt :D
Å andra sidan spelar det kanske ingen roll, eftersom problemet verkar vara att ingen vill lösa eller hittar dit. Haha.

Senast ändrad:

runt 50. varierar lite upp och ner.
haha, jag undrar vilka dessa människor är som trillat över min stackars blogg och faktiskt kommer tillbaka :p

Det beror på vem som räknar, enligt Bloggportalen så har 753 personer tittat in senaste veckan, alltså dryga 100 pers om dagen. Enligt Wordpress statistik är det ca 150-250 unika besökare per dygn.

Mitt rekord för en dag ligger dock på 148.580 stycken! :banana:
Det var i höstas när jag skrivit ett inlägg om hästar i trafiken som fick enorm spridning och det var ju så klart jätteroligt, men det är ju tyvärr inget som håller i sig. :p

Om jag håller mig till siffrorna som wordpress ger så kan jag ha allt mellan ungefär 10-100 besökare med 10-3000 views per dag.
Beror på hur mycket jag skriver, vad jag skriver och om jag aktivt försöker få fler läsare eller inte..

(Och om jag kollar läsare via andra sidor så kan det skilja sig lite så det kan bero lite på hur man räknar verkar det som)

Jag har mellan 20 och 100 per dag, mer de dagar jag publicerar inlägg, vilket kanske är 2 gånger i veckan för närvarande. Alltså inte sådär jätteaktiv.

Bloggar om hästarna, träningen, resor och ibland något jobbrelaterat.

Jaha, men den måste man installera?

Alltså jag kan ju se dagsvisningar/veckorvisningar, men just det här med unika läsare förstår jag inte riktigt.

Nja, det är bara en kod som man kan kopiera och klistra in i bloggmallen. Plättlätt.

Vad för bloggklient har du?

*kl*

Slänger in en fråga här, kanske någon som vet. Har funderat på att rensa upp och starta om bloggandet, men finns det någon sida med app eller sånt, så jag smidigt kan ladda upp inlägg och bilder från telefonen? :)

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 108
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: niardasp
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 020
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka