Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev så nöjd med mig själv när jag valde att sia bumpo jag fick ett svar jag inte riktigt hade räknat med, men som var väldigt bra. Därav min tvärvändning angående Caisa - jag var säker på att hon var god.
Direkt då så fattade jag att Paddi var Harald och hade siat först AskoII och sen mig. Eftersom alla ändå röstade på AskoII kunde jag bli så tydlig det bara gick angående bumpo.
Det här är typ första spelet när jag faktiskt haft lite rätt om vem som hade vilken roll.
Alltså, den där känslan av att alla andra borde fatta när det är så solklart vad jag menar men de inte fattar. Jag köper, och relaterar, fullt ut med den. Folk är korkade helt enkelt. För inte kan det vara fel på vår fattnings- och formuleringsförmåga.
Jag var också väldigt nöjd med att få misstänkte mig när jag var god, äntligen har jag börjat lära mig att formulera mig. Även om jag var lite snabb att posta mina anteckningar om goda.
Sedan sammanföll min omvandling med att jag fick mindre tid, så jag blev slarvigare.
Hey! Vi hittade visst Paddi, inte vårt fel att ängeln och dundertunnan förstörde det hela
Det tackar jag särskilt för!
Jag förstod att jag låg i riskzonen för att käkas den natten!
Och jag var säker på att Bumpo var god men du ond... tills jag såg att de försökte käka dig den natten. Jag fattade inte att någon kunde fatta vad Bumpo menade! Och DU, som jag ändå tyckte borde veta att jag kan tyckas vara förvirrad, även som god.
Direkt då så fattade jag att Paddi var Harald och hade siat först AskoII och sen mig. Eftersom alla ändå röstade på AskoII kunde jag bli så tydlig det bara gick angående bumpo.
Det här är typ första spelet när jag faktiskt haft lite rätt om vem som hade vilken roll.