Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

gråter en smula för att jag har världens största prov imorgon och jag har inte ens försökt plugga.

fan. men någon gång ska man väl bli underkänd också???

Kl

Just nu kollar jag på tv, och kommer sitta här ett tag. Känner mig nöjd med dagen, var ett tag sedan!

*Kl*

Just nu börjar jag fundera på att gå och lägga mig. Klockan är chockerande lite så det känns bra :p (Och jag ska definitivt stänga av ljudet på mobilen så ingen kan väcka mig!)

KL
Just nu funderar jag på om det är värt att ha häst eller inte. Känns som ekonomin aldrig kommer att bli bättre, trots heltids jobb.

Kl
Försöker jag lägga sonen, är kissnödig och är grinig på att folk är idioter.
Skulle vilja ha någon och städa med också, inte att hen ska städa utan bara hålla mig sällskap under tiden jag gör det.

Du har ingen chans att ställa henne någonstans i närheten av där du jobbar? Känns kanske mer värt då. Visst var det i Mellerud? Jag kanske kan hjälpa dig leta lite då jag typ känner en där

kl

Just nu gråter jag åt *trumvirvel* en video på Fuego (som är så jävla fantastisk och snygg och bra så jag dör).
Tur att jag är kvinna och är ursäktad.

Du har ingen chans att ställa henne någonstans i närheten av där du jobbar? Känns kanske mer värt då. Visst var det i Mellerud? Jag kanske kan hjälpa dig leta lite då jag typ känner en där
Hade tänkt att flytta ner henne, men vet inte riktigt hur jag ska hitta stallplats. Bor 4 mil från mellerud (färgelanda kommun).

Hattar att känna mig "fattig".

Hm, ja det är nog för långt fär att hon kanske ska veta, men jag kan kolla om du vill?
In med dig i spartråden så kanske du med kan få hjälp med att leva billigare:)

*Kl*

Just nu kom jag på att jag för ett par timmar sen gjorde mat till en matlåda. Det är nog bäst att jag lägger ner maten i lådan och sätter i kylen nu :p

Tror det stora problemet är att jag går på timlön=lönen varierar varje månad... Sen att man har skit lön gör det inte bättre. Alla krokar efter en stallplats är bra. Blocket ger inget.

*kl*

Just nu ligger jag och försöker sjunga med i den finska versionen av "Känn en doft av kärleken." Allt för att inte somna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 451
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 495
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar