Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu borde jag plocka ihop mina saker inför imorgon. Jobbväska, matlåda, stallväska och gymväska. Lååång dag!

Just nu är jag rätt säker på att man inte ska le SÅ fånigt som jag gör bara för att Jönsson visar sig i tv :angel:
Och ser fram emot en stor kopp te och lugn kväll.

Och Grand Designs!

Senast ändrad:

kl

Just nu tycker jag det är jättekul att jag tydligen somnade för några timmar sedan och vaknade först nu. Jättebra. Ingen påverkan på dygnsrytmen inte, detta.

Suuuuuuuukuck.
Och så kan ju blåsan på insidan av min läpp dö ihop med förkylningen som orsakade den, tack.

Åh vad drygt när man somnar fel tid sådär.

Just nu sitter jag under en filt med te och FRYSER!
Vad fasen jag frös ingenting för 5 min sedan, vad kom det här ifrån?:cautious:

Jaa, och att man aldrig lär sig! Nej, ryggläge framför film är kanske inte det bästa när du är trött, inte den här gången heller liksom.

Just nu ser jag på Family Guy. <3

Haha nej, jag somnar nästan alltid när jag kollar på film och är det minsta trött.

Oh det är kul :D

Ääääälskar det.

kl

Just nu är jag lite facepalmbenägen.
Så förlåt.
Jag brukar inte caps/skiljeteckendampa på annat än privata chattar på FB, eftersom ingen annan än de närmaste tycker det är roligt när man går full mupp.
Men.

KAN ALLA BARA HÅLLA KÄFTEN OM ALLA JÄVLA GIRAFFER, HERREGUD INGEN NORMALT FUNTAD MÄNNISKA BRYR SIG. Buhu de rasistiska sexistiska onda djurplågande danskarna avlivar två giraffer som levt och får dö mer humant än 99% av alla tamdjur i Sverige, buhu låt mig protestera medan jag äter min hamburgare och rider min häst som kommer avlivas om den blir så skadad att den inte går att rida mer och köper ett par nya skinnskor!

Ni är ju dumma i huvudet.
Och media likaså som anser det värt att skriva artiklar om.
Jäkla tofsar.
Herregud.

Mvh Stormkast som möjligen är lite uppe i varv efter fyra muggar kaffe.

Edit: "Stormkast"... åh Buke, låt mig bara få återregga mitt gamla namn typ nu.

Senast ändrad:

Jag sitter just nu på VW-skadeverkstad och hoppas att dom har tid att laga min bil.

Ett pucko bestämde sig att han inte hade tid att stanna vid stopplinjen eller vänta på att jag kört förbi på huvudleden. Så han kastar sig rakt ut framför mig.
Vilket jag gör att jag får tvärnita, men man liksom hinner inte gå ifrån 40km/h till 0km/h på ca 5m. Detta resulterar att jag smäller in i hans äckliga bil...

Detta var juuuu absolut mitt fel och jag var totalt dum i huvudet enligt andra bilföraren. Dessutom försökte han smita därifrån...
Tur nog stannade både mötande och bakomvarande trafik och hjälpte mig med både att vittna till polisen, hindra andra killen ifrån att smita och silvertejpa upp min frontläpp som hade lossnat lite halvt! Tror jag fick lite mer hopp om mänskligheten idag! :love:

Men enligt alla medtrafikanter och polisen ansåg att det var inte mitt fel! Flera stycken till och med lämnade sitt telefonnummer ifall försäkringsbolaget eller han skulle klödda! Killens bil gick det dock inte så bra med, all plast på hans Fords Ka's röv gick åt skogen. Dessutom fick han böter för han körde med en bil som egentligen hade körförbud! Mehehehehe!

Ursäkta mitt långa inlägg. Men jag känner mig ensam och uttråkad här i bilhallen! :p

Så störigt! Hoppas det går fint att fixa till bilen!

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och håller koll på slopestyle-tävlingen :D

Det är väl Stormcast?
Japp! Höll på att sätta saliv i halsen första gången jag såg det, och blir fortfarande konfunderad varje gång h*n har postat i en tråd, och bara "jag har ju inte skrivit i den där tr... ah". :p

Det finns dock uppenbarligen en tidsspärr för att kunna återregistrera tidigare använda namn, jag är inne och försöker registrera det efter midnatt varje dag, haha.

kl

Just nu känner jag mig bra.

Jag: Han ser ut som bögen i Fab 5!
Vän: Vad bra att du framhöll att det var den enda bögen i Fab fucking 5...

Det är väl Stormcast?

Aha! Kan vara så, mitt minne är inte det bästa! :idea:

Dom hade tid till mig! Wohohohohoioooo!
Så nu får jag bara sysselsätta mig i två timmar på något sätt!
Sjuka är att där inte ens är en repa på min bil, bara fronten som lossnat lite halvt.
Där var liksom inget kvar av hans bilröv.':sneaky:

Hahahaha tofsar! Bästa uttrycket.

Kl
Just nu kollar jag skidor, dricker te och är allmänt sjuk som jag vet inte vad. Bwuäh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 453
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 514
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar