Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

vad blir det till middag? =)

nexxa: men usch, hoppas du snart mår bättre!

-------

just nu har jag just satt mig här igen efter att ha förberett pv:s mat, förberedde min egna innan idag. Pv får gryta med fläskkarré, gul lök, färska champinjoner och färsk chili. Bröd och lite pasta till. =)

//r

kl

Just nu är jag SÅ JÄVLA UPPJAGAD över ingenting alls att jag inte kan sova. Hjärtklappning och allmänna stresskänslor som varken bottnar i något negativt eller positivt, wtf?

*kl*
Jag är så glad över tre stycken fina bukefalosare, som skickat peppade pm om att jag ska våga söka vård. Ni är fantastiska! :love:

*Kl*

Just nu är jag lite utmattad efter en lång men bra dag. Bra avdelning på jobbet med bra kollegor, bra sms:ande med Jonathan på kvällen och intressanta OS-sändningar. Lär vara vaken ett antal timmar kvar och titta på OS-eftersnack samt Alla snackar Sotji. Ledig imorgon :banana: (Stall på morgonen, gym på lunchen och möjligen någon form av lekande med Jonathan efter det.)

Jag har jobbat 6.45-16.30 idag så ligger ett antal timmar efter :p Alla snackar Sotji får nog vänta till närmare midnatt eller så :rofl: (Har jag nämnt att jag :love: min inspelningsbara digital-box?)

För övrigt höll jag i eftermiddags på att bli spoilad sprint-resultatet. Jag, Jonathan, vakthavande befäl och ytterligare en kollega stod och väntade på släppet. Då började den andra kollegan och VB prata sprint och jag vrålade ungefär "Gaaaah, ni kan inte prata om OS nu! För helsike, jag ser ifatt allt när jag har kommit hem. Jag vill inte höra något!" samtidigt som jag slog händerna för öronen. Jonathan som ju vet hur störd jag är blev nog inte så förvånad men de andra två :rofl:
De tystnade iaf snällt :D

Han såg så genuint ledsen och förvånad och bekymrad ut när han intervjuades efter loppet. Lite som "Vad var det som hände?".

kl

Just nu tänker jag LALALALALA SPORTPRAT LALALALALA och slår mig mentalt för öronen, medan jag konstaterar att jag kanske borde sluta bli starstruck varje gång jag får beröm av någon högt uppsatt i det här partiet. Normalt beteende för en 25-åring att fnittra i fem minuter åt ett FB-mess...

kl

Just nu sitter jag och funderar på om man kan byta bloggadress utan att inläggen försvinner, hmmmm.... :confused:

Hästsport ja :p

Just nu lyssnar jag på Melissa Horn och konstaterar att den människan är ett musikaliskt geni :love:

Nej då, hästsport, friidrott, alpint, längdåkning, skidskytte, fotboll, hockey, handboll, innebandy, simning osv ;)

*Kl*

Just nu är jag oväntat trött och ska till stallet.

kl

Just nu sitter jag här, brukar inte hinna det på onsdagsmorgnar, men vaknade tidigt idag och har faktiskt t om diskat halva disken, duktig jag! ^^ Ska gå hemifrån 09.30 och är klar, bortsett från att jag ska packa ner maten, som nu ligger i kylen, i väskan.

//r

(Halvt kl eller något)

Inte ens hästsport faktiskt. Utöva ja, titta på nej. Usch och fy och kräk och blä på att titta på när andra motionerar. :devil:

Just nu funderar jag på att ta fram kökssaxen och våldta mitt hår, och undrar i övrigt varför i helvete jag har ont i halsen.

kl

Just nu försöker jag få tag i apoteket för att se så de har min medicin inne, orka åka i onödan. Lat? Japp! :D

Just nu tittar jag på ett program om vildhästar på horse1, funderar på om jag ska med mini ut en sväng.

Jag är jättelugn :D

*Halvt kl*

Och dessutom trött efter att ha kört ett pass på gymmet. Mitt vänstra knä är så förbannat bråkigt att jag snart blir tokig på det. Ridning och slalom är väl bra träning för ett trasigt knä? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
4 467
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 524
Senast: Halcyon
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar