Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Men Mirre, är du lycklig i er relation? Är du kär? Behandlar han dig bra? Är han engagerad - i dig och/eller barnen? Gör han dig lycklig?

Tänk alla inlägg du skrivit här om ert förhållande, om saker han gör som gör dig irriterad och besviken. Är det så ditt liv ska se ut?

Jag förstår att det är svårt för dig och jag menar inte att ropa "dumpa! dumpa!", inte alls. Däremot så känns det sorgligt tycker jag när man hör hur vissa 'settle' för en relation som mest verkar bestå av bekymmer.

Är du lycklig i er relation? Nej
Är du kär? Nej, jag var kanske i början men tror de känslorna dog för länge sedan. Har nog försökt intala mig själv att de funnits där
Behandlar han dig bra? Nej åtminstone inte hela tiden. Han kan vara otroligt sarkastisk
Är han engagerad - i dig och/eller barnen? Till och från, men han gör absolut skillnad på barnen.
Gör han dig lycklig? Nej, inte som jag skulle önska

Jag tänker att grunden ska ändå vara att den andra behandlar en med respekt, att man älskar varandra och vill varandra väl. Vill underlätta för varandra, vill hjälpas åt.

För mig vore det svårt att stanna i en relation där jag inte kände att minimum (dvs ovanstående stämde). Särskilt om man har barn - man vill ju inte att de vänjer sig vid att det ska vara på något annat sätt i ett förhållande.

kl

Just nu dagdrömmer jag om giraffer och är plötsligt lite glad att mamma kom förbi med mitt giraff-gosedjur som jag trodde att jag slängt. :)

Skriver under på det! Galet trött. Iofs ont i halsen och känns som feber också så ja. Väldigt ont i foten också, så det är ju bra att det är längdskidor hela dagen. :)

Just nu tycker jag väldigt, väldigt, väldigt synd om Hanna Eriksson som vurpade i sprintkvalet :(

Och ser verkligen inte fram emot kvartsfinalen med Hellner, Jönsson, Peterson och Northug. I SAMMA. Vadfan.

*kl*

Jag är just nu sååååå glad! :banana:

Där var ingen förändring i min väns hjärna!!!!
Och dom har hittat felet! Tydligen har hennes antikroppar typ startat ett krig emot hennes sköldkörtel. :( Men enligt läkaren är detta inte så svårbehandlat!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :banana::banana::banana::banana:

Gud vilket underbart besked! :)

knapp

Just nu hänger jag här när jag egentligen borde fortsätta nöta anatomin....

Åh, vad skönt att få det beskedet!!

-----------------

Just nu sitter jag här och alldeles strax ska jag gå o byta om till mjukis-kläder och sen äta lunch (hembakt glutenfritt grovt bröd med kokt ägg på) och fortsätta titta på Livet på orange Drive på filmnet. =)

//r

Åh vad skönt! :)

kl

Just nu mår jag allt annat än bra och försöker intala mig själv att jag måste åka till den nya psykologen "som jag skolas in hos innan min riktiga slutar" även om jag mår såhär.. För om jag inte kan åka till henne när jag mår dåligt är det väl inte så stor idé att ha en psykolog. :meh:

Just nu hänger jag här, eftersom jag inte har något bättre för mig. Har inte ett skit att göra idag.

KL

Just nu har jag avbeställt mitt gamla abonnemang, ringt min praktikplats, skickat lite mejl, ordnat boende under min praktik och... Ja, helt enkelt kompenserat för att jag missat att det var föreläsning på förmiddagen idag :p

Vad har du gjort för operation?:eek:

kl

Just nu ligger jag i sängen och har ont i ögonen eftersom sambon hackade lök förut:arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 474
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
567
· Visningar
19 524
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar