Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*kl*

Just nu sitter jag här och är exalterad på livet samtidigt som jag försöker hitta skriv-inspiration. Inte en helt lätt kombo när man skriver en ganska mörk och sorglig berättelse. :D

kl

Just nu är jag arg, irriterad och grinig, och så jävla trött på tjejer med makt som uppenbarligen inte är skapta för det. Fy fan.

*KL*

Just nu håller jag på att skratta ihjäl mig pga att en kompis ringde nyss och berättade att HAN JUST HADE VAKNAT :eek: :rofl: :rofl:

kl

Just nu känner jag mig glad för att jag har flow i pluggandet idag! Har pluggat i två timmar nu och det är skoj och intressant och jag känner mig faktiskt till stor del klar med uppgiften vi fick idag! =)

//r

Just nu sitter jag svintrött i soffan och ska prova på Dishonored!
Längtar efter England gör jag också, men men...

Dishonored yääää!

Just nu tycker jag fan att alla för helvete får hålla käften om den där förbannade jävla giraffjäveln. Gå och ät era hamburgare och tyck att det är en annan sak because söta djur med namn > fula djur utan namn och var TYSTA.

Att jag trodde du menade imgurgiraffen först säger mig att jag borde sitta mindre vid... imgur.

Och yää, Dishonored, N säger att det är episkt. Är dock alldeles för skadat trött för att orka sneaka runt nu, så det får snällt vänta tills imorn/inatt (om jag magiskt blir pigg). Slötitta på tv it is.

Och så har jag ont i foten, har inte tagit å väl hand om den senaste dagarna. Vila vila vila...

*Kl*

Just nu är jag brutalt trött. Men det hjälper inte för jag måste duscha eftersom jag ska jobba imorgon. Har iaf fixat allting inför imorgon förutom att jag ska progga boxen så den snällt spelar in alla OS-sändningar :p

kl

Just nu har jag precis satt mig här igen efter att ha lagat färdigt middagsmaten, skönt o förbereda i god tid, tycker jag (vi äter vid 21 när pv kommer hem från jobbet) :) Det blir typ pyttipanna på fläskkarré, gul lök och lite kålrot till mig och samma sak + färsk chili, vitlök, potatis och tomatpuré till pv :) Bröd, tzatziki och vitt vin till. :d

//r

Kl

Just nu kollar jag på big bang Theory. Ska fixa kvällsmat efter det till barnen. Själv är jag fortfarande mätt sen lunchen..

kl

Just nu försöker jag planera ridningen för resten av veckan samtidigt som jag kollar på sammandrag från värdscuphoppningen i Bordeaux på svtplay för att bli lite motiverad :angel:

*Kl*

Just nu funderar jag på vad jag ska äta ikväll. Den lilla bit potatisgratäng som är kvar tillsammans med resterna av fläskfilén? Kladdkaka med glass? Half baked? Chips? Mini-pizza? Svåra frågor i livet! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
214
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 499
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 695
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar