Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu har jag precis lagt barnen och ska bara ta det lugnt. Försöka lägga mig tidigt ikväll men får se hur det går med det...

kl

Just nu har jag precis tagit alla mediciner för kvällen, om någon timme eller två kanske man kan lyckas få somna då

kl

Just nu trycker jag i mig amerikanska pannkakor med bacon, ser på Criminal Minds och pratar skit om folk (män) med bästa väninnan.

kl

Just nu googlade jag på Sotji för att ta reda på var det låg, och insåg att det var typ heeelt fel mot för vad jag trodde.
Sen kollade jag vädret där och såg att de ligger på 10-15 grader om dagarna. Vinter-OS? Hmpf. De borde ha varit i typ Novosibirsk istället :angel:

kl

Just nu är jag skitsur för att ComHem först krånglade så jag var utan internet från tolv-tiden fram till kl 20 och sedan har jag varit en idiot som inte förstått att man var tvungen att trycka på en knapp för att sedan få i gång det igen... Så atte.. En söndag utan internet är fan inte en riktig söndag.

Ryssland är stort så deras geografi är inte helt enkel ;)

*Kl*

Just nu har jag precis borstat tänderna och ska ta och somna sött :)

VÄLDIGT stort :p

kl

Just nu har jag fastnat på google maps och hoppar med streetview från ställe till ställe i just Ryssland och blir mäkta imponerad och fascinerad.

kl

Just nu är jag uttråkad.

Jag borde antagligen sova istället för att sitta och vara uttråkad, det vore mer konstruktivt. Men på senare tid verkar det ungefär lika svårt att sova som att sysselsätta sig med något intressant.

Jag tycker att IOK är snett ute. OS handlar för mig inte bara om glädje, det handlar också om vänskap, kärlek, medmänsklighet, sympati, empati och kamratskap. För egen del tycker jag om sådana där saker, jag tycker det är bra att idrottarna visar att de inte är maskiner som ska prestera dag ut och dag in, utan att de också har liv utanför där både glädje och sorg är närvarande.

kl
Just nu funderar jag på hur jag ska få hem min nya kanin, den finns där mina föräldrar bor och de kommer i helgen men är väldigt tveksam till att de vill ha en i bilen.

Känner mig som en liten unge, jag vill ha nuuuuuuuuu. Men egentligen är det bättre och vänta lite så jag kan få henne betäckt.

Senast ändrad:

Jag anser att IOK har agerat helt fel och att de ska skämmas ordentligt!

*Kl*

Just nu sitter jag hos frisören och blir tillfixad :D

Just nu är jag lycklig efter att varit med Guldaskig i stallet under morgonen. Borstat häst... :love:

kl

Och just nu börjar jag få jäääkligt bråttom om jag ska hinna fixa håret, byta om och ta ut hundarna innan psykologtiden börjar. :o När ska man lära sig att inte gå in på buke när man är stressad? :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 530
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 810
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 105
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar