Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu mår jag hemskt dåligt och funderar på hur jag ska överleva natten :(
Kollar på melodifestivalen och försöker tänka på annat..

kl

Just nu kan jag inte vistas på varken Twitter eller Facebook pga. Melodifestivalspladder, och känner mig ensam och uttråkad och känner att det av olika skäl hade varit fint med Norge ikväll med. Dels för Skambankt och konsert, dels för annat. Men shit happens (no money happens).

Senast ändrad:

*KL*

Just nu är jag irriterad. Om man säger att man ska höra av sig idag (lördag) så börjar det bli dags nu. Va fan.

Åh, men då är jag irriterad med dig!

KL

Just nu funderar jag på om jag ska masa mig ner och äta lite äppelpaj. För lat för att gå men för sötsugen för att låta bli. ÅH vilket tufft liv jag lever.

din jävel, ät lite paj åt mig också :p

Ja, och speciellt när grejen vi ska höras om handlar om morgondagen :s Och jag har inte personens nummer så jag kan inte höra av mig (har inte heller lust - har man sagt att man ska höra av sig för man fan det :mad: )

okej, will do! :up:

ja klart som fan han eller hon ska höra av sig. Nu är det ju sent dessutom, hatar när man inte få besked och kan planera och allt sånt.

Sådant är vansinnigt irriterande.

Förresten är det taskigt av dig och fresta med paj sådär :cautious:

;)

Sitter och lyssnar på musik, stör mig på ett laggande internet och funderar över livet i allmänhet. Blö. Hittade alla fall just en låt som jag letat efter halva kvällen, drygt när man inte minns vad låten heter.

Ja, jag blir tok-stressad av sånt. Jag vill veta om jag behöver gå upp "tidigt", och om det nu inte blir något vill jag inte få det i ansiktet imorgon förmiddag, då hade jag kunnat göra nåt roligare med min tid. Samtidigt vill jag ju träffa personen, så jag vill inte riktigt bara skita i det heller.

Är pajjen god? (JAG VILL OCKSÅ HA PAJ! )

You and me both, baby!

Lillagoajag: Förstår dig precis, jag är exakt likadan!

Angående pajen har jag inte orkat masa mig ner än :o Fick precis höra att vi har pain au chocolate också men ooooorka gå ner och hämta. Mvh lattjej.com

*kl*

Just nu är jag jävligt besviken pga tidigare nämnd person. Står det skrivet "jag är en slit-och-släng-person, umgås med mig om du har lust" i pannan på mig?

Kl.

ligger i soffan och tar det lungt efter en riktig toppendag. Så glad att jag insett vilka som är mina äkta vänner och hur mycket dom betyder för mig! :D

Låter som att du haft det bra idag :)

Niffe: :bow:

Lillagoajag: Taskigt och inte höra av sig sådär

Spelar Diablo II just nu, försöker undvika och gäspa eftersom min käke har hakat upp sig eller nåt. Inte vidare trevligt och gapa då nej. Ska strax sova så man orkar upp i morgon

kl

Just nu bloggar jag och har, apropå käkar, förbannat ont i min käke efter gårdagens kollaps som tydligen innefattade att jag slog hakan i kravallstaketet. Otrevligt då, otrevligt nu.

Just nu har jag vansinnigt dåligt samvete över att jag måste sjukanmäla mig idag och imorgon från jobbet, jag orkar inte vara sjuk! :(

Nu kom jag på att jag behövde kolla om det låg en officiell sjukanmälan på mig för jobbet idag vilket det självklart inte gjorde... Får hoppas att de fixat personal ändå eftersom jag sa till dem att jag var dålig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 534
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 146
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar