Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*KL*

Just nuhar jag ångest över att jag inte ens vet om jag vill/kan/bör tacka ja till jobbet jag troligtvis blir erbjuden.
Fördelar:
ett jobb
ett troligtvis roligt jobb
jag får rida på arbetstid

Nackdelar:
lång restid och bensinen kommer äta upp en bra del av lönen...
kräver att jag lånar mammas bil varje gång jag ska arbeta = krångligt

Ingenting alls, de är väl aldrig sena? Om du missar bytet får du ersättningsresa. Om typ ett halvår. Kanske. Om det inte regnar på midsommar.

Just nu är jag officiellt ensam. Bränt sista bron, vet inte ens hur det gick till.
Jag har inga vänner längre. Hej ensamhet, ska vi dö ihop?

Gissa vad - det var försenat! Förvisso på grund av obehörigt folk på spåret, men ändock. Om det inte varit för att mitt anslutningståg också var försenat hade jag stenmissat det. Undrar någon i Stockholm vem det var som skenade genom stationen på smällande klackar och skrek "VAR I HELVETE ÄR SPÅR 12 DÅ?!" - undra inte mer.

Och du, kram!

kl

Just nu sitter jag på tåget någonstans i Värmland, har så ont i röven av allt sittande att jag inte kan sitta i samma ställning i mer än typ 30 sek åt gången, och är så stört hungrig. Två timmar kvar, sen kan jag frossa i sjokoladeboller. Jaaa.

Men var du TVUNGEN att påminna mig om sjokoladeboller?!
Som om inte mina drömmar om att magiskt få råd med flyg till Oslo var nog!

Just nu har jag nyss ätit, väntar på att sonens pappa ska höra av sig så jag och sonen kan gå dit.

Låter som ett kanonjobb! Tråkigt dock med bensin/bil krånglet. Det går ingen bra kollektiv trafik dit? :(

LadyCovergirl: De som doftar godast. Nu när det luktar gott vaniljigt här hemma känns mitt liv komplett igen. :D

KL

Just nu är jag lite nyfiken på den nya chokladen jag har köpt.. :) Marabou Oreos, någon som testat? Har för mig att det skrivits om den i tråden?

Bara att hojta när du behöver till ikea:p
Lyckats ramla ner för en trapp och dra ut en tand så tycker synd om mig själv nu tills efter helgen ;)

Kl

Just nu har jag precis ätit lunch. Väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta min syster på tågstationen. Hon kommer på besök och stannar över helgen :)
Å imorgon kör vi till ge-kås :banana:

Låter som ett kanonjobb! Tråkigt dock med bensin/bil krånglet. Det går ingen bra kollektiv trafik dit? :(

Tyvärr är det alldeles för långt in i skogen för kollektivtrafiken :( Men ska dit och "prov-jobba", träffa brukaren osv (det är ett jobb som personlig assistent) om 2 veckor så vi får se. Om allt annat är bra går säkert allt att lösa!

*KL*

Just nu är jag trött, hungrig och saknar han den där som jag kanske inte ens borde sakna (och pga pms kan jag inte låta bli att tycka synd om mig själv och tänka att han säkert ska ut ikväll och kommer träffa massa tjejer och ja, hej självförtroende).

Vanilj finns nog i typ alla märken :)

*Kl*

Just nu sitter jag och dottern i soffan och tittar på OS-invigningen :D För övrigt så har jag och Jonathan för första gången jobbat tillsammans. Han började i april förra året men vi har undvikit det till nu :p Och idag var det bara några timmar och för att jag jobbade över.

Kl

Just nu har min syster rätt nyligen kommit hit på besök och det är väl snart dags att fixa middag..

Just nu ligger jag nerbäddad på en värmefilt i sängen med kaminen sprakandes och vovve bredvid.
Sa jag att jag äter choklad och dricker ett glas vin också?;)

Det där låter ju riktigt najs :D

Själv beslutade jag mig för att strunta i matlagning idag, varken orkar eller är hungrig

*KL*

Just nu sitter jag lycklig och nästan tårögd pga att en i styrelsen i en förening jag är med i berättade att de hade pratat om mig på senaste mötet, och kommit överens om att de alla kommer stödja mig om jag vill sitta i styrelsen. Fina människor :love:

Just nu dricker jag te och har lyckats skaffa mig resfeber för att åka till Örebro imorgon haha. Och är helt hysteriskt övertaggad på hela roadtripen.
Har även insett att när jag blir så övertaggad så börjar jag svälja luft som en jävla häst. Mycket charmigt med ont i magen och konstanta rapar!

*KL*

Just nu är jag typ överlysklig för han den där är inte alls ute och träffar miljontals tjejer ikväll, han är hemma och pratar med mig :love: precis vad mitt pms-hjärta behövde :p

kl

Just nu är jag lite bekymrad över att ha inlett konsertkvällen med att ha svimmat redan innan förbandet gått på... så jävla äckligt, förstår inte alls var detta kom ifrån. Men jaja, får väl binda fast mig i upprätt ställning vid staketet för jag ska fan stå längst fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 569
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
732
· Visningar
22 727
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar