Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu skrattar jag åt en bild från kvällens event :D
Jag är liksom normallängd och har klackar på mig så är drygt 1.70. Måste sluta umgås med modeller/amazonkvinnor :p

bff770b48f5411e39fc412d5b4f18e0e_8.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Just nu är jag jättemogen och surar över att jag inte kommer in på LOF (ett spel) Tack för att mitt konto bara raderades utan anledning. :cautious:

Just nu längtar jag till lördag, eftersom morgondagen fuckades totalt...

Inser även att det nog är dags att sluta äta gelégodis när jag alltid får huvudvärk och blir illamående. Och denna gången behövde spy. Är nog lika värt att hålla sig till choklad framöver :p

kl

Just nu sitter jag på tåget mot Stockholm och försöker undvika att se ut som något ur The Walking Dead. Har även börjat stressa över att missa mitt tågbyte till Oslo pga. 10 minuters marginal, men äsch, vad skulle kunna gå snett när jag reser med SJ på vintern?

Ingenting alls, de är väl aldrig sena? Om du missar bytet får du ersättningsresa. Om typ ett halvår. Kanske. Om det inte regnar på midsommar.

Just nu är jag officiellt ensam. Bränt sista bron, vet inte ens hur det gick till.
Jag har inga vänner längre. Hej ensamhet, ska vi dö ihop?

*Kl*

Just nu är jag rätt nöjd med vad jag uträttat idag :D Dessutom var jag smart nog att hugga vakthavande befäl imorse för att meddela att jag kan tänka mig att tjänstgöra även i eftermiddag. (Har egentligen en lyxtjänst den här veckan och slutar därmed 12.30 idag. Men äh, är jag ändå i huset så är det bara att köra på :p ) Tack vare min smarthet imorse så kommer jag nu jobba till 16. Iofs inte på en rolig avdelning men pengar är pengar :banana:

Just nu lyssnar jag Melissa Horn och fascineras än en gång över hur träffande hennes musik är på mitt liv.

*Kl*

Just nu sitter jag och justerar alla studerandes schema för nästa vecka i lönesystemet. Det är rätt mycket pyssel det!

kl

Just nu funderar jag på om jag ska orka åka till Ikea med mensvärken och om man kan åka till Ikea ensam utan att se dum ut? :o Alla jobbar & jag behöver mina doftljus NU! :D

Regel nummer 1: Man orkar aldrig åka till IKEA. Varken ensam eller med ett helt kompani. Aldrig åka till IKEA!
Regel nummer 2: Repetera regel nummer 1.

*Kl*

Just nu tror jag att jag är klar med lönesystemet inför nästa vecka. Stor guldstjärna till mig! :D

Om inte mitt liv för tillfället gick ut på att käka värktabletter och låta min sambo göra allt hade jag hängt på dig:p
Fredag=barnet hemma=aktivering krävs

kl

Just nu dricker jag cola, fryser, och försöker komma på dels vad jag ska äta till lunch idag och dels vad jag ska göra med pållen idag.

Men de har ju de bästa doftljusen! :D Eller? :cautious:

Kethets: Synd, får göras en annan gång! Varför värktabletter? :( Det har jag missat om du skrivit tidigare.

KL

Just nu har jag bestämt mig för att åka till Ikea för att springa till doftljus/servetter och åka fort som satan tillbaka till soffan och ojja mig över mensvärken igen. :D

Senast ändrad:

Fråga: Hur mäter man vilka doftljus som är bäst? Brinner längst? Doftar mest? Doftar godast? :confused:
Jag har för övrigt doftljus hemma. Inte för att jag använder dem men de står fint i mitt städskåp (som inte alls innehåller städgrejer utan sygrejer, som någon annan får använda, extra-knappar till en miljard klädesplagg och kattsand). Jag har doftljus från Willys, Indiska och Lagerhaus. De luktar iaf bra i obrunnet tillstånd. Hur de luktar när de är tända har jag ingen aning om för det har jag aldrig provat :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 576
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
813
· Visningar
24 953
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025