Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu funderar jag på att somna i soffan. En lyx jag unnar mig när jag inte ska upp tidigt dagen efter Har haft väckning strax efter 5 hela veckan så jag kan förtjäna det idag
Just nu konstaterar jag att jag aldrig någonsin i mitt resterande liv kommer att kunna lita på en man. Ljugande, svikande kräk som glömmer allt vad trohet till fruar och sambos heter så fort någon annan tjej dyker upp. Jag blir så less.
(Och nej det har inte drabbat mig (jag är lika ensam som en vit krita) men själva grejen som ALLA män jag någonsin träffat haft för sig, det finns ingen moral eller trohet eller ärlighet. "Min kille skulle aldrig..." HAHA NEJ VI SÄGER SÅ.)
Just nu har jag precis gått upp till övervåningen för att lägga mig i sängen. Sov nog gott i soffan med tanke på att jag inte vaknade av något av Jonathans sms
Just nu sitter jag på Oslo S, väntar på mitt tåg, och försöker att inte se ut som om jag sovit en timme inatt. Värt att betala 900 för det hotellrummet, årets dyraste bagageförvaring...
Just nu är jag väldigt trött och funderar på om jag ska orka gå och duscha direkt. Måste tvätta håret idag och det känns ungefär lika jobbigt som att bestiga Mount Everest
Just nu sitter jag med hjärtklappning & andan i halsen efter att datorn sa POFF! och dog.. Ringde panikslaget till pappa efter att försökt starta den 3ggr, bad mig ta ut batteriet så nu försöker jag föra över allt jag inte har på den externa hårddisken i ultra-rapid fart om den dör igen..
Just nu sitter jag på golvet och är trött men jag har i alla fall varit på stan + städat idag så jag är nöjd. Nu får jag la spara krafter tills morgondagen då han den där kommer hit. Oh gud ge mig styrka (bättre nerver )
Just nu har jag precis vaknat samt ätit amerikans pizza. Jäkligt skönt bakisdag efter gårdagens alldeles för hårda festande, som var riktigt galet kul!
Just nu målar jag naglarna på mig själv och på dottern, samtidigt som vi väntar på Jonathan. Han sa att han trodde han skulle vara här senast 20. Han sa iofs inte vilken dag
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.