Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

är osäker som fan och avundsjuk på precis allt och alla av denna anledning. spyr på mitt dumma liv.

*Kl*

Just nu funderar jag på att somna i soffan. En lyx jag unnar mig när jag inte ska upp tidigt dagen efter :D Har haft väckning strax efter 5 hela veckan så jag kan förtjäna det idag :angel:

kl

Just nu konstaterar jag att jag aldrig någonsin i mitt resterande liv kommer att kunna lita på en man. Ljugande, svikande kräk som glömmer allt vad trohet till fruar och sambos heter så fort någon annan tjej dyker upp. Jag blir så less.

(Och nej det har inte drabbat mig (jag är lika ensam som en vit krita) men själva grejen som ALLA män jag någonsin träffat haft för sig, det finns ingen moral eller trohet eller ärlighet. "Min kille skulle aldrig..." HAHA NEJ VI SÄGER SÅ.)

*Kl*

Just nu har jag precis gått upp till övervåningen för att lägga mig i sängen. Sov nog gott i soffan med tanke på att jag inte vaknade av något av Jonathans sms :p

kl

Just nu sitter jag på Oslo S, väntar på mitt tåg, och försöker att inte se ut som om jag sovit en timme inatt. Värt att betala 900 för det hotellrummet, årets dyraste bagageförvaring...

Just nu har jag kommit upp, duschat och sitter vid ett öppet fönster för att inte frysa ihjäl. När var jag ens uppe såhär tidig senast?

Men snart snart snaaaaaart är det roadtripdags.
Fuck yes.

*Kl*

Just nu försöker jag orka vara duktig och dammsuga nedervåningen och trappan samtidigt som jag och dottern tittar på OS.

kl

Just nu har jag världens smärta bakom mitt gamla operationsärr i magen, samma smärta jag haft över 2 år nu. Yey

*Kl*

Just nu är jag väldigt trött och funderar på om jag ska orka gå och duscha direkt. Måste tvätta håret idag och det känns ungefär lika jobbigt som att bestiga Mount Everest :p

kl

Just nu sitter jag med hjärtklappning & andan i halsen efter att datorn sa POFF! och dog.. :nailbiting: Ringde panikslaget till pappa efter att försökt starta den 3ggr, bad mig ta ut batteriet så nu försöker jag föra över allt jag inte har på den externa hårddisken i ultra-rapid fart om den dör igen.. :nailbiting::nailbiting:

*KL*

Just nu sitter jag på golvet och är trött :p men jag har i alla fall varit på stan + städat idag så jag är nöjd. Nu får jag la spara krafter tills morgondagen då han den där kommer hit. Oh gud ge mig styrka (bättre nerver :p )

*Kl*

Just nu hjälper jag Sebastian att få de två sista timmarna på jobbet att gå snabbt. Jag är snäll!

Just nu har jag precis vaknat samt ätit amerikans pizza. Jäkligt skönt bakisdag efter gårdagens alldeles för hårda festande, som var riktigt galet kul!

*Kl*

Just nu målar jag naglarna på mig själv och på dottern, samtidigt som vi väntar på Jonathan. Han sa att han trodde han skulle vara här senast 20. Han sa iofs inte vilken dag :rofl:

KL

Just nu äter jag en macka och väntar på att Sherlock ska börja. Har förstås redan sett avsnittet ifråga, men det är ändå Sherlock. Min snuttefilt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 571
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
733
· Visningar
22 829
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
1 108
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar