Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
känner mig så så så så så så så så pressad att utvecklas musikaliskt, men också mycket peppad på att utvecklas inte bara som sångerska utan faktiskt framförallt som instrumentalist!
Just nu har jag precis gått upp och tänt rökelse och några ljus, gav upp att försöka sova längre. Behöver inte gå upp på läänge än egentligen, men ska se om jag ska passa på o plugga.. eller se en film, om jag hittar någon som verkar värd att se..
Just nu är jag på väg från stallet och störd över att min biologiska mamma tagit kontakt igen trots att jag försökte låta den dö ut på naturlig väg... åhh, jag vill ju inte hålla kontakt med dem, kunde de inte ha nöjt sig med att få veta att få veta att jag har det bra.
Just nu försöker jag avgöra om jag mår dåligt pga förkylning jag har känt varit på väg eller pga vaccinet jag fick imorse. Men men, jag är ändå ledig och kan ligga i soffan idag
Just nu sitter jag och halvdör inombords efter att ha sett dagens datum & tid.. Om inget flyttas så sitter vi om 6 månader tillsammans i bilen påväg hem. Snart är vår lilla familj komplett igen. Fjärilar i magen..
Just nu sitter jag och surfar runt här och dricker pepsi max. Ska snart fixa till lite lunch, går snabbt då det blir gårdagens rester. Sen blir det nog att tvätta en maskin igen. Har man två barn så går maskinen jämt tycker jag.
Och jag som "bara" har ett barn tycker att jag tvättar väldigt sällan Även om hon iofs bara bor varannan vecka hos mig så tvättar jag inte ens en maskin per vecka. Eller mer exakt, på en månad blir det nog 5-6 maskiner tvätt och då är det hälften 60 grader (handdukar, sängkläder, strumpor) och hälften 40 grader (resten). Brukar oftast köra det efter varandra så tvättar väl i snitt var 10:e dag.
Hästmänniskan Nej då, det är ingen fara. Men ja, har också sett höga priser på fjordingar exempelvis. Tråkigt när det inte går som man har tänkt sig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.