Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

just nu är jag lite sur över att det inte går några föreställningar den 14e. Jag som ville leka drama-queen och gå på opera i min ensamhet på alla hjärtans dag! :arghh:

Hell! vad gör man nu då?

Jag vill ned ha pannkaka!

Just nu är jag upprörd! En kompis, som ska ha barn med en tjej han träffade för ett halvår sen, har köpt hus. Ett eländigt åbäke med fuktskador och skit. Där ska de ha barn. Och de nya hundarna de skaffat. Plus tre hästar. Och två hundar sen innan.
Och i lördags fick jag ett SMS: 'jag har gjort bort mej'. Han hade legat med nån annan. Igen. Flickvännen vet inget och är jäkligt svartsjuk (han får inte ens prata med mej hur som helst, trots att vi är kompisar)..
Hur vet jag allt detta? Hon är min sambos kusin och släkten pratar.

Stackars unge, hoppas de reder ut allt innan den ploppar t

Just nu syndar jag på minska-ner-på-sockret och dricker en isande kall Coca Cola. Bästa :love:

Vill också ha pannkaka! Men där går min gräns, var tillräckligt jobbigt att steka pannkakor igår så två dagar i rad? Nope, alldeles för lat för det! :D

så atte.. Just nu äter jag nudlar.. haha

kl

Just nu har jag precis installerat The Wolf Among Us episod 2 och ska gå och dö av hänfördhet resten av kvällen, herrå.

Gaah, säg inte vem.. Inte tittat än! :D

kl

Just nu funderar jag på om jag ska försöka motstå "måste-ha-choklad-suget-dagen-innan-tjejveckan" eller passa på medan jag har bil och slipper gå till affären? :p:o

kl

läser på om diverse olika missbildningar i skelettet, utan anledning. vad gör man inte när man har tråkigt? :p

kl

vill slå min bror i huvudet.
(låtsasbror, vi är ju inte släkt på riktigt så det är ok)

Just nu ligger han framför tvn och spelar(istället för att gå och lägga sig) och om man frågar varför i hell han inte går och lägger sig så svarar han "men jag har så himla ont i magen så jag måste ligga så här, annars gör det ju ju ännu mer jätteont"

han är det lataste stycke kött jag någonsin sett. snorunge.

kl

Just nu är jag BESVIKEN och vill ha mer The Walking Dead (spelet dvs.) istället. Wääh wääh Telltale Games, gör om, gör rätt!

kl

Just nu har jag precis kommit från affären.. Med en B&J - half baked.. :o och ska slå på Paradise Hotel finalen!

Det gör jag ibland :p Idag var jag dock på gott humör efter att ha suttit i bevakningscentralen sista halvtimmen på jobbet och snackat strunt med två av mina favorit-kollegor :D Då var det lika bra att köra på med matlagning och tzatziki-tillverkning :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 587
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 594
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
29
· Visningar
1 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka