Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Jag har också tjockt hår som behöver fönas i evigheter.. yey.. Sedan platta minst luggen men helst hela håret, en evighet till.. :meh:

LindgrenV: Också i matkoma, blev liiiiiite för glad i mina pannkakor jag längtat efter x-antal veckor men varit för lat för att göra. :D

*kl*
Just nu ser jag på Paradise Hotel.

Kl

Just nu så väntar jag på att sömntabletten ska börja verka. Tog den för en liten stund sen men det borde kicka in när som. Är sjukt nöjd med hur mycket jag orkat med idag :)
Lär väl vara levande död imorgon bara för det.

kl

Just nu är jag lite smått irriterad över en väns elaka kommentar om en bild på mig. Verkligen jättesnällt!

kl

Just nu konstaterar jag att det är helvetes snabba puckar med allt och alla i mitt liv ATM.
Jag borde kanske agera moget, vuxet och sansat, ta två steg tillbaka och bara avvakta lite, och låta saker lugna ner sig och spelas över innan jag hoppar på något nytt, men... NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Mäh.. Vad är det för "vän" isådanafall. :mad:

kl

Just nu är jag hungrig? O_o (Jag som var i matkoma tidigare under kvällen). Här svänger det minsann fort, frågan är om man ska göra någonting åt det eller inte. :p

*Kl*

Just nu är jag lika trött som igår vid den här tiden :crazy: (Varför varför varför kan jag inte gå och lägga mig typ 21? :banghead: )

*Kl*

Just nu är mitt huvud helt snurrigt efter ett 1,5 timme långt planeringsmöte för nästa vecka. Det kommer dessutom bli en del rabalder om allt det nya. Tur att jag gillar när det blir lite livat :p

*KL*

Just nu försöker jag komma över min inbillade magsjuka (mådde jättebra tills jag hörde om lillebrors illamående :p) och ska ta mig i kragen och pallra mig iväg till bussen.

*Kl*

Just nu känner "Gah!". Ringde först arbetsplaceraren som hänvisade mig till kvinsp som hänvisade mig till KVC som är på möte på förmiddagen. Jag får väl lägga planeringen på is tills efter lunch helt enkelt :p (Eller så är jag duktig och gör klart schemat för alla enheter och hoppas att KVC tycker att jag har bestämt bra :p )

kl

Just nu sitter jag och planerar torgmöte och utbildningsdag, och tjurar ihop på att jag inte får svaaaar nununu om lokalbokning. Vill att allt ska ske nuuuuu.

Just nu kan vi låtsas att jag inte kom upp för bara en halvtimme sedan... Och funderar på om man kan äta pizza till frukost/lunch och sen göra pannkakor?

Självklart kan du äta pizza! :d

*Kl*

Just nu skiner solen så fint utanför fönstret och jag blir väldigt sugen på en eftermiddagstupplur :p Men njaeä, det blir nog inte så.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 627
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 580
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
30
· Visningar
1 268
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30