Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu försöker jag få tag i KVC. Det går sådär. Eller egentligen går det inte alls för han svarar inte när jag ringer :p

KL

Här har du dina hundar LZ :D

img_7465_52f2426ee087c34f7444fb43.jpg

kl

Just nu är jag nöjd med förslagen man får när man googlar mitt namn (japp, så egocentrisk är jag). Relevant och bra! Dock jävligt dumt att en travtränare heter exakt likadant som jag när jag också är travmänniska...

Good! :D

Just nu har jag en liten misstanke om att min huvudvärk KAN ha med tv-spelandet att göra. Men jag har ju inget aaaannat för mig.
En timme till, sen blir det bok och tv!

Kl

Just nu sitter jag i soffan och gäspar. Otroligt trött idag men har ändå orkat hålla igång lite.
Bara två timmar kvar till den dagliga kaffekicken..

*Kl*

Just nu har jag betalat dotterns skidskola och skidhyra inför vår skidsemester :D (Och bussen från Gardermoen till Trysil för oss båda.) Vill egentligen äta men en intagen pratar i telefon och då kan jag inte lämna kontoret för att värma min mat :(

*Kl*

Just nu har jag precis pratat med KVC som inte var helt övertygad om förändringarna. Typiskt när jag gjort schema för vecka 7-8-9! :banghead: Ska få besked imorgon.

kl

Just nu ska jag till IKEA.
Dödsångesten alltså.

Mvh stereotyp kvinna utom när det kommer till fucking shopping och särskilt i ett stort varuhus med MÖBLER. Vem bryr sig om möbler. Ingen. That's who.

Kl

Den här tiden av dagen lyckas jag bli som en zoombi så just nu försöker jag hålla mig vaken och mana mig själv att städa, gäsp

Jag lider med dig! IKEA är Satans boning! :eek:

*KL*

Just nu är jag strax på väg hem. Bara vakthavande befäl som ska ringa först :)

Blurk!
Jag borde plugga. Jag borde verkligen, verkligen plugga.
Så varför gör jag inte det?
För jag vill inte.
Ha.
Den du.

Kaffe.

*kl*

Sitter just nu och kolla på bilder på min fina vän ifrån våra resor till London samtidigt som jag typ gråter ihjäl mig.
Dom har hittat en förändring i min bästa väns hjärna.. :arghh::arghh:
Hon ska in i morgon igen för att ta fler bilder och ev. Planera för behandling.

Försvinner min hon, så vet jag seriöst inte vart jag ska ta vägen.
Finare människa än henne finns inte, hon har räddat mig ifrån självmordsförsök och fått mig att börja leva.

Vill bara åka hem till henne, krama om henne och berätta att alt kommer bli bra igen. Men hon är alldeles för trött för besök. :cry::cry:

*kl*

Sitter just nu och kolla på bilder på min fina vän ifrån våra resor till London samtidigt som jag typ gråter ihjäl mig.
Dom har hittat en förändring i min bästa väns hjärna.. :arghh::arghh:
Hon ska in i morgon igen för att ta fler bilder och ev. Planera för behandling.

Försvinner min hon, så vet jag seriöst inte vart jag ska ta vägen.
Finare människa än henne finns inte, hon har räddat mig ifrån självmordsförsök och fått mig att börja leva.

Vill bara åka hem till henne, krama om henne och berätta att alt kommer bli bra igen. Men hon är alldeles för trött för besök. :cry::cry:

Usch vad tråkigt :( :(
Hoppas hon blir bra igen!

Men nej vad hemskt. Hoppas allt går så bra det kan!

*KL*

Just nu är jag lite förvirrad pga livet och lite ledsen över att jag inte får träffa person X förrän på TISDAG. Det är så länge dit...

*Kl*

Just nu känner jag mig duktig efter att ha gjort potatisgratäng och fläskfilé i sås. Det ser väldigt gott ut :d

Älskar din rit-stil:love:

kl

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska förklara svenska grammatikregler.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
4 586
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 592
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
29
· Visningar
1 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka