Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu äter jag en delikat måltid bestående av snabbmakaroner, köttbullar, hackad gul lök, thai sweet chili-sås, röd kebabsås, mangoraja och Lohmanders starka bearnaisesås. Mycket gott! :d (En av de intagna kom till och med hit och sa att det luktade gott :p )

kl
Sitter jag och har skitont i munnen och är allmänt grinig. Dragit ut tangen (som jag ville) men man blir inte glad av att vara hungrig och ha blod konstant i munnen

Hoppas det läker fint nu då!

*Kl*

Just nu väntar jag på samtal från vakthavande befäl. När han har ringt så ska jag köra till Lund, lämna tillbaka en bok på Juridicums bibliotek och sen hem till Staffanstorp och hämta dottern på dagis :)

Kl

Just nu slog jag mig precis ner i soffan och lär bli kvar här ett tag nu. Har städat konstant i två och en halv timma. Välbehövligt!
Det är ju inte som att man tänker på städning när man är deprimerad, så är glad över att jag äntligen fick energi till det.
Vid fem blir det Grey's anatomy och en fika. Köpte hem ett hallonwienerbröd innan :d
Måste bara slänga in tvätten i torktumlaren innan som precis blev klar i tvättmaskinen nu. Suck resa på mig igen...

Just nu har jag precis vaknat på soffan (oops :o ), funderar på om facebook på mobilen fungerar som det ska och om jag borde göra en liten kopp kaffe. Jag tror svaret är ja!

kl

Just nu håller jag på att dö pga. speedad av dagens oupphörliga kaffedrickande - jag dricker kaffe typ en gång i månaden normalt - och väntar på tåget hem efter lång, politisk och fin Sthlmsdag. Så mentalt trött och fysiskt pigg.

Kl

Just nu kollar jag på vänner. Sen ska jag fixa middag och ta ytterligare några huvudvärkstabletter. Vika sista tvätten med och se på något tvprogram innan jag lägger mig.

kl

Just nu känner jag mig väldigt nöjd eftersom jag har varit i gång hela dagen, men samtidigt har jag lite dåligt samvete över det uteblivna pluggandet.

kl

Just nu chattar jag med en kompis, förr var det en nattvana. Men vi har väl båda blivit gamla nog för att inte orka det mer ;)

KL

Just nu lär jag känna karaktärerna till min fina värld :love:

1004711_10201297752461528_161292204_n_52f13d30ddf2b319d90b4848.png

Haha jag med, bara för att det är så jäkla jobbigt att torka och fixa det efter. :p

kl

Just nu kollar jag på det första avsnittet av den gamla serien Kungarna av Tylösand och funderar på hur jäkla uttråkad jag måste vara för att ens komma på idéen att se om det? O_o

Jag har dessutom långt och rätt tjockt hår så det tar ungefär tusen år att få det torrt. Joooobbigt! (Men det är iaf gjort nu :banana: )

*Kl*

Just nu ska jag snart gå och lägga mig. Orkar inte ens äta något nu på kvällen.

*Kl*

Just nu inser jag att mina händer luktar rå lök, galet gott! Kan man äta rå lök som kvällssnack? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 625
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 520
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
30
· Visningar
1 262
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30