Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu dunkar jag Skambankt och Kaizers Orchestra på ohälsosamt höga ljudnivåer, och har tack vare VISSA JÄVLA PERSONER blivit sugen på semla. Jag tycker inte ens om semlor eller grädde.

*Kl*

Just nu ska jag försöka orka duscha och fixa en matlåda till imorgon. Dock känner jag mest för att lägga mig ner i soffan och somna :p

Då var det som jag trodde!:(
Jag beklagar! Så otroligt sorgligt och jag kan inte föreställa mig smärtan som dem nära och kära måste utstå!

kl

Just nu skrattar jag så jag gråter åt det roligaste som hänt mig någonsin, typ.
Herregud. The triangeldrama!

*Kl*

Just nu inser jag att jag den senaste halvtimmen varken har fixat matlåda eller duschat. Uppenbarligen har jag dålig karaktär :p

*KL*

Just nu har jag en mini-freak-out eftersom jag precis insåg att går saker som jag vill och hoppas (tror jag?) så kan jag snart vara uppe på de där fluffiga, rosa, förälskelse-molnen igen. Skrämmande tanke. Men nej, lillagoajag, andas och ta livet som det kommer. ANDAS SA JAG.

kl

just nu, eller snarare nyss, har jag skypat för första gången. haha alltid första gången för något :p

Kl
Just nu önskar jag att det var lite närmare till ett gym. Känns som fyra mil enkel väg är i längsta laget. :(

Tack! <3 Ja, usch vill inte ens tänka på hur jobbigt det måste vara för hans familj och släkt. Vet ju smärtan bland oss vänner men det är ju ingenting mot hur det måste vara att förlora sitt barn på det sättet. :(

kl

Just nu kollar jag på Paradise Hotel.

*Kl*

Just nu inser jag varför jag är som jag är. Min mamma skrev på Facebook att hon fixat ny frisyr, både klipp och färg, för att matcha nagellacket. Vilken färg det är på nagellacket? Knallrosa. Håret är därför mörkt vinrött med knallrosa lugg i breda slingor. Allt för att väcka uppmärksamhet :p

kl

just nu är jag nervös inför projektarbetet imorgon. :nailbiting: sjöng som en kratta förra gången. Allt blev fel när vi höjde låten och lyckas inte hitta starttonen när vi har dubbla elgitarrer, varav den ena spelar något helt osammanhängande och dessutom fel i förhållande till tonarten??

uuussssccchhhh, har aldrig haft gehörs-problem förut. :yuck:

kl

just nu är jag cptrött, spelar wordfeud och undrar vad för andra roliga appar man kan hitta oc hs ak nog hoppa ner i sgängen.

För sådär ser det ut när jag inte går tillbaka och ändrar.

kl

Just nu har jag precis köpt tågbiljetter.. Ska besöka "sambon" på alla hjärtans dag. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 641
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
948
· Visningar
29 818
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka