Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Det var väl onödigt att trilla så, sluta med det! :p

*Kl*

Just nu har jag ont i näsan eftersom jag lyckades tända en tändare rakt upp i näsan :o (En tändare funkade inte. Jag skulle lyssna om det var gas kvar eller om jag skulle fylla på. Då funkar den jävla tändaren för första gången på minst 20 försök :banghead: Jag har nog inga flimmerhår kvar i näsan nu :rofl: )

Jag som har bestämt att jag ska vara singel resten av mitt liv. Känner just nu stort behov av sällskap! Jag vill ha pojkvän nu!

Jag meeeeeeeed.

kl

Just nu lyssnar jag på Skambankt och gör en lång grinig rant på Twitter om Sydsvenskans blahajartikel om ridsporten/genus/jämställdhet/tjejer och lär väl tappa typ alla följare på köpet pga. ingen är ett skvatt intresserad av hästar.

Just nu spammar jag Buke med inlägg efter lång paus!

Oh, och funderar på att sova. Men nej, det verkar inte bli sömn i natt heller :(

*Kl*

Just nu har jag orkat göra allt förutom måla naglarna. Bäst jag gör det så jag kan sova sen. Sov ju bara ~8.45-11.35 natten till idag så ligger lite back och dessutom måste jag imorgon köra hemifrån 6.15 :banghead:

Men jaaaaa, välkommen tillbaka med fler och regelbundna inlägg ffs!

kl

Just nu är jag åter på fantastiskt humör tack vare Skambankt - inget som att vrida volymen på max och entusiastiskt sjunga/skrika med i NÅ ER EG FERDIG MED DE HELVETES ÅRÅ, dock oklart om grannarna instämmer - och överväger att plocka upp ritpennorna för första gången på en månad.

Danke, randomness i kvadrat är alltid bra ;)

Finns få saker som är bättre än att vrålsjunga, work those ritpennor? :D

*Kl*

Just nu försöker jag ta en tjusig och avklädd bild att skicka till Jonathan :p Jag måste vara världens bästa vad-det-nu-är! :D

You better work pencil!

kl

Just nu sitter jag uppe och multitaskar med att 1) googla fram och sammanställa resultat från förra skolvalet (vilket är helt jävla omöjligt, jag vet att Ungdomsstyrelsen är värdelösa men man hade ju väntat sig en fungerande hemsida i alla fall), 2) skriva små sammanfattningar av linjer och förmodade elevtyper på aktuella skolor, så att hela styrelsen kan förbereda sig, och 3) författa kallelse till vårt bildandemöte. Produktiv natt.

*Kl*

Just nu är jag lite uppe i varv efter att ha snurrat runt på flera avdelningar sen 6.45 imorse. Är nu på min tredje avdelning och har dessutom hunnit med att vara protokollförare på fyra förhör. Frukost har jag inte riktigt hunnit tänka på och nu känns det inte riktigt lönt :p

Just nu sitter jag svettig och äcklig i soffan efter att ha fixat korridorsstädningen som jag borde gjort igår. Ooooh well.

*Kl*

Just nu väntar jag på att vakthavande befäl ska ringa och meddela att det är lunch. Jag hoppas det sker snart för jag ska nämligen åka till stallet så det är lite bråttom :)

*kl*

Just nu har jag panik för min projektgrupp är inkompetent och jag behöver hitta 30 problem med MS Powerpoint. HUR FAN DÅ? :cry: :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
4 675
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 081
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka