Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Verkligen obehagligt när det handlar om ens hem, det som borde vara den tryggaste platsen i världen.

*Kl*

Just nu ligger jag i soffan och sms:ar med en något onykter Jonathan. Inte mycket substans i de sms:en inte! :p

kl

Just nu raderar jag folk från FB som tror sig ha rätten att uttrycka åsikter om vilka jag umgås med, äter (dricker? äter? dricker?) nyponsoppa, och fick just tacka nej till ännu ett jobberbjudande som skribent. Wtf sker med mitt liv.

:cautious:

Ibland tar livet oväntade vändningar!

Själv äter jag kycklingrullader till frukost och dricker cola zero. Så kan man också göra, men det är inte rätt.

*Kl*

Just nu känner jag att det kanske inte var sådär himla superduperjättebra att vara vaken till 9 imorse. Jag hade planerat att gå upp vid 8-9-tiden och vara hemma från stallet ungefär nu. Dum Jonathan, fyyyyy! :p

Kl

Just nu har jag rätt nyligen ätit brunch och dricker min älskade vanilj latte. Ska snart till stallet för att luncha hästarna. Var tidigt och släppte ut dom innan med och så insläppet ikväll. Full rulle idag.

Just nu sitter jag i soffan tröööööött trött trött efter en välbehövligt fin kväll igår i bra sällskap.

*Kl*

Just nu är jag oförskämt pigg efter tre timmars sömn. Ridtur på pigg 22-årig ponnytant med pigg 9-årig ponnyfröken i snöre livade nog upp tillvaron lite :D

kl

Just nu sitter jag och förundras över fraktpriserna. Paket på knappt 700g till Usa = 200kr.. Yey.. :meh:

*KL*

Just nu har jag typ glömt att jag är hungrig då jag precis fick en förfrågan att kandidera till styrelsen i min älskade favorit-förening :love: :banana: :banana: Tänk vad livet kan gå bra ibland. För tre veckor sedan satt jag ensam i en lägenhet och grät över att hela livet kändes BLÖÖÖH. Nu sitter jag här lite små-bubbligt-eventuellt-kanske-kär, med ett erbjudande om att sitta i styrelsen, ett fint erbjudande om ett förtroendeuppdrag och jag LÄNGTAR till skolan imorgon. Ibland måste man bara våga bryta med det dåliga och ge sig in på okänd mark, helt enkelt.

Haha älskar att du sitter på buke samtidigt. :D

kl

Just nu försöker jag bli varm efter en långpromenad med en vän..

Till mitt försvar så var Jonathan faktiskt på toaletten när jag skrev det :p

*Kl*

Just nu sitter vi i en biosalong och väntar på att filmen ska börja :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
4 731
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 260
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka