Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu lyssnar jag på älsklingsbandets nysläppta album och undrar om de på något magiskt vis reste in i framtiden till dagens läge, grävde sig in i min hjärna och åkte tillbaka igen innan de spelade in albumet. För liksom.

"Du rekke meg håndå før du trekke deg, ditt ideal, det er en umulighet, dine planer er din hemmelighet. Får du et kick av dette hjernespelet? Finne du glede i å fyra meg opp, blir du lykkelig av å fukka det opp? Eg snakke te deg, eg har så lyst på deg, men du sitte på kortå alle. Som en hyene står eg øver deg."

Nej, Skambankt, det är inte okej att ha en låt som till 500% är allt jag tänker och är just nu. Inte okej.

KL

Just nu surfar jag runt på internet och gör inget vettigt alls.. :p (Eller jo, betalade faktiskt en faktura från Tradera på hela 1kr :D)

Just nu har jag precis "tittat" på herrarnas skidåkning (dvs sussat sött på soffan) och ska väl fixa en kopp te, läsa och kolla SoA :)

kl

Just nu ska jag åka till affären och köpa något som jag tankelöst kan stoppa i munnen och tugga på medans jag kollar på nån film senare ikväll :angel:

just nu känner jag för att slå någon väldigt hårt och tala om för honom att man tar faan inte och läser på min facebook bara för att jag sover och han va vaken.. och självklart misstolka ALLT och säga att han inte kan lita på mig och vill inte ses mera...
förbannade karlar!

Kl

Just nu tänker jag på att vissa människor är nog så blåsta som dom verkar :banghead:
Å så mulitaskar jag genom att titta på tv, hänga i varulvstråden och i resten av forumet i ett annat fönster.

*Kl*

Just nu är jag nöjd med min nyinköpta byrå/hylla till badrummet :D Jag fick visserligen möblera om lite så det blev inte precis som jag tänkt mig men det duger ändå :) Kommer dock inte orka fylla på med saker i den nu så det får bli ett senare projekt.

kl

Just nu är jag sjukt lättad att jag tog mig i kragen och gick på mötet ändå, för aaaahhh människor. Avvärjd katastrof - check.

Just nu har jag precis pratat med pappa i telefon (hela släkten bor i Göteborg) och fått reda på att farmor har dött. Har verkligen ingen aning om hur jag ska reagera eller förhålla mig till det eller vad jag ska göra. Tror inte jag förstått vad som hänt.

Åh :(
smiley-heart.gif

Men åh, beklagar! <3

kl

Just nu Skype:ar jag om zombies med vänner.
Och känner i övrigt bara... ta den tydligaste, mest pinsamt uppenbara jävla hinten jag någonsin gett någon någonstans. Snälla.

KL

Just nu spelar jag Diablo II, snackar med sambon om hans jobb och skypar med mamma. De hade inbrottsförsök i natt, vaknade vid 4 av att den stod en bil utanför och deras hund skällde som en besatt.
De sprang ner och hörde en utanför dörren som hojtade "fy fan de har hund!" sedan fotsteg och en bil som drog iväg. :crazy:

KL

Just nu är jag på jättebra humör efter en filmkväll med min barndomsvän här på buke, Guldaskig. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 777
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 441
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka