Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

KL

Just nu funderar jag på vad jag ska göra resten av kvällen. Okej, natten.. Men tänker inte låta fredagen vara slut än. Aldrig! :D

*kl*

Just nu är jag lite frustrerad då person av motsatt kön igår frågade om jag ville ses nån dag, men sedan inte svarade på mitt svar :crazy: att jag har bestämt mig för att ta det lugnt och låta honom driva lite mer än jag brukar har jag redan glömt :D

kl

Just nu är jag trött och inser motvilligt att jag får skippa dagens styrelsemöte pga. lätt upprörd mage som anser att jag måste kräkas utan förvarning ett par gånger per timme. Har en känsla av att folk inte skulle tycka om mig om jag dök upp.

Men fy =( Stackars. Nä usch du får nog stanna hemma. Krya på dig.

-------

Just nu dricker jag mitt frukostkaffe och tittar på Nyhetsmorgon.

//r

*Kl*

Just nu tittar jag på längdskidor och funderar på om jag ska äta något eller åka direkt till stallet. Svåra frågor i livet :p

Just nu har jag tydligen missat skidorna, men åtminstone lyckats städa lite och halta ut med sopor och sånt. Också bra :)

Har tydligen fått ont i halsen också, mindre bra.

kl

Så arg att jag gråter och PS3-kontrollen just flög all världens väg.
Normalt att fundera på att bara skita i den här knappt påbörjade karriären pga. ORKAR INTE behöva ha med honom att göra.
Fan helvetes jävla cp. Jag ska också bli en manshatande bitter Twitterfeminist, klippa håret kort och gå med i Fi istället.

Det är meeeer än OK att du är gorgeous i kort hår så länge du inte samtidigt är en bitter hysterisk Twitterfeminist med en pinne i en tråkig kroppsöppning!

Och ja, jävla retards.
Ha så roligt med städningen. Mvh bor i Dresden under WW2.

Hmm okejrå! :p

haha ja, samma här, men måste flyttstäda det rummet som jag flyttade ifrån... Nåja, det är åtminstone tomt och litet.!

Åh, har ni fått mer snö? Så avundsjuk jag blev nu :( Här är det runt nollan och snön mår inte alls bra utan är alldeles sockrig och otrevlig :mad:

Just nu har jag ändrat profilbild på fb, lite nyare än bilden sen studenten. Gör allt för att slipa ta tag i skolarbetet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 777
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 441
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka