Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu är jag heeeelt slut i skallen efter vårt/mitt första skolbesök, men jävligt nöjd med "resultatet".
Det var allt jag orkade säga om det för nu ska jag sova i ett dygn.

:( Går det inga bussar? Iaf i närheten av stallet? Finns ju en hel del busstrafik i Jkpg (uppvuxen där).

Just nu sitter och jag och dricker pepsi max och har fått ta två huvudvärkstabletter, känner att det är på G :(

kl

Just nu försöker jag sparka iväg mig själv till affären, men det går trögt efter en heldag ute med massor av mockning och ridning.

kl

Just nu är sitter jag på golvet och känner mig helt okej nöjd. Borde kanske plugga lite mer, men det är ju ändå fredag!:D

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan och känner mig rätt matt efter en effektiv dag. Ska snart laga mycket mumsig mat. Orkar jag så dammsuger jag båda våningarna också. Orkar jag inte så tar jag det imorgon.

Senast ändrad:

Jag har varit i stallet, på gymmet och handlat mat. Och skottat lite snö på framsidan. Och dessutom rullat ut en ny storbal till lösdriftshästarna. Inte jättemycket egentligen mot vad jag brukar göra på dagarna men en hel del pulsande i snön iaf :D

*Kl*

Just nu tittar jag på På spåret och förfäras över att söte Jesper Rönndahl inte vet vem Tord Grip är :eek:

Jag är nog mer sportskadad än jag ibland inser :p

*Kl*

Just nu äter jag B&J Half baked och tittar på finalen i Junior Masterchef USA.

Kl

Funderar på att gå och lägga mig. Jag har problem med restless legs och det är otroligt enerverande

*Kl*

Just nu kan jag inte riktigt bestämma om jag imorgon ska få lyxen att sova tills jag vaknar av mig själv eller om jag ska gå upp tidigt, fixa klart stallet och sen med gott samvete ligga i soffan resten av dagen och titta på Vinterstudion.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
230
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
4 800
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 611
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka