Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu ska jag gå och lägga mig och se lite på TV :) Det vore dock bra att somna snabbt med tanke på att jag imorgon ska orka jobba 7-16.30.

Just nu gick jag rätt så nyss upp efter att ha försökt sova, det gick inte så bra. Funderar på o plugga lite eller bara surfa runt lite.

//r

kl

Just nu sitter jag och skriker på en stackars vän över Skype efter att någon begåvningsreserv till programledare i P4 jämfört vårt parti med Nazityskland och bara "MEN OM DIN PAPPA VAR NAZIST PÅ 30-TALET, ÄR DU INTE RÄDD FÖR VAD SOM HÄNDER OM DE KOMMER TILL MAKTEN?!". Och jaaaaa jag vet att SR är ondskans näste och att det här är exakt vad man bör vänta sig från dem, men jag kan fan inte låta bli att flippa, jag tänker fan aldrig acceptera att folk sjunker så lågt att de liknar oss och vår politik vid folkmord. Helvete.

Mvh ska sluta nu eftersom jag försöker hålla på att inte skriva i affekt, men helvete.

*Kl*

Just nu sitter jag och funderar på hur jag på 1,5 timmes lunch ska hinna till stallet och fixa klart där, hem till hunden, tillbaka till jobbet och väl här hämta kaffe+filter+strösocker i köket, hämta post i postrummet samt fixa en beställning till städförrådet :crazy:

Just nu lagar jag mat, tittar på mini som tittar i pixiböcker och njuter av att inte behöva gå ut i snöandet idag.

kl

Just nu är jag överlycklig.... Spillde ut ALLT nagellack över soffan och parketten... :banghead: :banghead: Fint.

kl
Nu har jag med betalat räkningar och funderar på varför min faktura från telia alltid är 100 kr dyrare varannan månad..

kl

Just nu sitter jag med mobilen i handen och skrattar så jag gråter och kvider och är dubbelvikt och de stackars kollegorna som jag träffar för första gången på rätt länge bara stirrar och jag får inte fram ett ord. TACK SKA DU FAN I MIG HA LINDGRENV!!!

*Kl*

Just nu har jag äntligen lyckats hitta det som jag tror är den preliminära planeringen för nästa vecka :banana:

Kl

Just nu så borde jag sticka till stallet men känner mig lite för lat för det. Men max en halvtimma till hemma för sen måste jag verkligen åka.

*Kl*

Just nu ska jag ta och värma min mat. Kom på att jag har ett pass inbokat på gymmet klockan 17 och bör ha ätit någon sorts mat idag och inte bara (förvisso väldigt god) frukost :p

Senast ändrad:

kl

Just nu är jag oförstående och irriterad och dessutom så nervös inför morgondagen att jag inte vet var jag ska göra av mig.
Usch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
234
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 925
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 790
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 441
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2