Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Niiiice! :)

Just nu tycker jag det kan bli torsdag så jag kan skutta till sjukhuset för nytt gips och nya röntgenbilder. Vill veta hur länge jag ska ha det här!

Vilken film såg ni?

*Kl*

Just nu väntar jag på att mitt glittriga nagellack ska torka så att jag kan sova. Väckning 5.45 imorgon så jag kan vara på gymmet 6.30 :p

Kl

Just nu kollar jag på tv. Sömntabletten är i magen så när den börjar ge mig dimsyn så är det dags att lägga mig :D

Hundraåringen :)

KL

Just nu kollar jag på dagens (eller ja, gårdagens blir det väl nu :p) Paradise Hotel avsnitt.

kl

Just nu är jag heeelt borta. Vaknade precis, mindes att jag somnade till under kvällen, tittade snabbt på klockan och bara "oj 00:50" så jag gick upp och fixade Cola och grejer. Går tillbaka till datorn, kollar klockan igen med lite vaknare ögon och konstaterar att oops, 05:50 stod det visst.

Klarvaken och mätt klockan 6, vad fan ska jag göra nu då.

Jag kan inte sova, men jag har städat lägenheten i alla fall. Funderar på att skära lök till romsåsen som jag tänkte bjuda på ikväll.

kl
Måste in till stan och handla så funderar på att använda mitt presentkort till MUS när jag ändå är där. Men först måste man komma dit, finns inte vänster körfält längre på vår väg pga drivsnö

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och satt mig i soffan. Ska fixa lite lunch och sonen kommer hem från skolan om typ en halvtimma. Sen måste jag verkligen vika tvätten jag skulle fixat igår. Och fundera på om jag ska behålla sakerna jag köpte på hööks för nån vecka sen. Onödiga lyxprylar känns det som...

kl

Just nu hänger jag i Muppsala hos vän, spelar PS3, är fortfarande djupt mentalt ärrad efter dagens besök på Moderna Muséet, och ska snart ut och äta/öla med vännens vänner. Enligt uppgift ska fler vara stereotypa vänstersympatisörer komplett med sjabbig hipsterlook. Ska bli intressant. Tänker mig att stämningen nog kan bli lite som den där gången då en häst i stallet fick en ny medryttare som visade sig vara en extrem Djurens Rätt-var vegan-rid inte med sadel eller träns-allt är djurplågeri-person, och varpå jag glatt upplyste om att jag höll på med trav medan jag åt min kyckling och bacon-smörgås.

*Kl*

Just nu väntar jag på att få ge ut från anstalten. Hämta ut nya jobb-skor, kvällsfodra och sen hem och gå en promenad med hunden. Allt i fruktansvärt snökaos! :eek: :eek: :eek: (Jag är inte särskilt bekymrad ska tilläggas. Stod i eftermiddags utan mössa ute på en av promenadgårdarna. En timme funkade fint.)

Kl

Just nu ska jag sätta fart och fixa middag. Sen fortsätta vika tvätten som är i torktumlaren för tillfället. Fick ork att vika allt annat innan.

kl

Just nu känner jag bara HURGBLURG MÄN. Och det inte endast på grund av vänsterhipsterrutigskjortasurdegsglasögonsmänniskan som precis raggade på mig, men rent överlag. Jag ska skaffa en katt och låsa in mig i min lägenhet.

*Kl*

Just nu sitter jag hemma och samlar kraft för att duscha. Borde kanske tvätta håret men jag avskyr verkligen det så njaeä :p Det var för övrigt ungefär 0,0 gram snökaos i Malmö och Staffanstorp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
234
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 925
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 790
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 441
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar