Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Möte, vad för möte? Med kvinsp? Hoppas att det gick bra!

Dagen slutade med att totalt tre kollegor höll med mig. Resten suckade, skakade på huvudet och muttrade något om "Knäppskalle som borde sitta på PA (psykavdelning)" :rofl:

Just nu har jag kommit hem till mamma och hundarna, fixat lite mat, tända ljus och ska se på Criminal Minds :) Mysigt!

*KL*

Just nu är jag så trött att jag håller på att ramla ihop. Och grämer mig inför morgondagen då jag ska upp 6.00 för arbetsintervju bort i långtborta. Jag kommer dööööööö. Känner redan nu hur kall bilen kommer vara imorgonbitti.

Kl

Seg och omotiverad till det mesta just nu. Skulle helst vilja lägga mig under täcket och se typ 4 säsonger av någon serie, men det går ju inte :p

Det känns däremot rätt fint att inte ha någon skola imorgon :D

*Kl*

Just nu är jag lite putt på att jag är hungrig men inte sugen på den färdiga matlådan. Lär inte orka laga någon annan mat. Funderade då på att byta kvällsmat till chips med tzatziki men tzatzikin är ju nästan sluuut :eek:

kl
Ligger jag och håller tillbaka spyan tills mini har hunnit somna, stora frågan kommer bli jobba eller ej imorgon.
Men har fått jobba innan trots spya på arbetsplatsen:grin: Älska underbemanning!

Hon tar gärna mycket kärlek.;)

Är ju på annan ort i veckorna. Sen är hon värden sötaste fjording.:love:

Men skojar du? Fjording? :love:
Har sagt sedan barnsben att en Fjording & en Nordsvensk, det SKA jag ha en vacker dag! :D Håll hårt i henne innan jag hittar er.. :sneaky:

Senast ändrad:

Japp, Kvinsp'en bestämde sig för ett "spontan möte". Brukar ju vara ett mindre bra tecken. :cautious: Men gick bättre än förväntat!

KL

Just nu sitter jag med en jäkla ångest och undrar varför min social fobi börjar bli starkare igen.. Var/Är meningen att jag ska till Ikea och Lager 157 med en vän imorgon men alla människor på Ikea gör mig skräckslagen redan nu. :(

Senast ändrad:

Skönt att det inte var några större problem!

*Kl*

Just nu är jag lite lagom mätt eftersom jag orkade fixa kvällsmat :d

*knapp*

just nu är jag lite nervös över dejten imorgon... vi ska se på film (typ :P ) och jag vet inte vad han tycker om för filmer alls...

Kl

Just nu kollar jag på tv. Vet inte om jag vill lägga mig då nya medicinen gett mig en olustig biverkning.
Fattar inte varför jag inte tål några mediciner :(

kl

Just nu skrattar jag sönder och samman åt Aftonbladets "avslöjande" som plockas isär bit för bit på Twitter, allt medan jag känner för att gå ut och hjula i snön över att jag precis fick mens. Aldrig varit så lättad över något i hela mitt liv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
4 993
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 910
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 447
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar