Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska gå upp, åka till stallet och sen till gymmet. Eller bara ligga kvar :p

KL

"Harald är en mycket vis gammal häst. Han har levt länge och sett mycket. Men på senare år har han stött på något han inte riktigt förstår sig på. En liten mackapär som verkar ge tvåbeningarna väldigt mycket huvudbry - antingen för att de glömt mackapären, eller för att de tappat den i vattenhinken (den verkar inte tåla det), eller för att den åker i golvet hela tiden. Tvåbeningarna verkar också sucka en del över att den låter för ofta och att den kostar mycket. De verkar irritera sig på den lika mycket som Harald irriterar sig på kaninen Gunde som alltid äter upp Haralds havre. Trots allt detta har Harald uppfattat det som att tvåbeningarna får svår panik och blir lite ledsna när mackapären inte fungerar. Detta förstår inte Harald alls. Då har ändå Harald grubblat på detta väldigt länge. Och som vi alla vet är Harald en mycket vis gammal häst."

156219_10201254211213024_2032511478_n.jpg

*KL*

Just nu är jag lättad men trött efter dagens anställningsintervju. + ovillig att ringa hyresvärden och krångla med henne. + något skadeglad :p

kl

Just nu är jag mätt i magen efter lunch på pannkaka med banan och sitter med en kopp kaffe på maten nu. Sen ska jag diska o duscha o troligen gå till bibblan...

//r

*KL*

Just nu har jag precis gjort som man inte ska göra och skickat samma CV till två arbetsgivare, men hallå - annonserna var ju näst intill identiska, då får de skylla sig själv! :p

Nästa: ringa telenor :banghead:

Kl

Just nu surfar jag runt här på buke och gör ingenting... Som vanligt med andra ord. Borde väl vikta tvätt och köra igång en till tvättmaskin om jag får ork till det.

*kl*

Just nu försöker jag få de andra gruppmedlemmar att ta ansvar/initiativ och göra något på våra uppgifter.
Blir tokig! :arghh: :banghead:

Oh, egentligen sitter jag på en buss på väg hemåt :rofl:

*Kl*

Just nu är jag hemma efter Ica, stall och Ica. Det fick bli två besök eftersom mina nyinköpta frimärken försvann vid det första besöket :o Jag hade dock tur och till besök nummer två var frimärkena upphittade i butiken :banana:

kl

Just nu är jag ganska stolt över att ha ätit två mål (riktig, lagad, varm) mat idag fast jag mår psykiskt dåligt :banana: Jag är annars expert på att hoppa över/skjuta på/undvika mat.

*Kl*

Just nu har jag precis duschat samt förberett inför morgondagens 9-19-jobb på häktet samt gymmet före och stallet efter :)

Just nu sitter jag här o väntar på att pv ska komma hem, han borde vara hemma till 21 o då ska vi äta middag som jag förberett o se på Beck.

//r

kl

Just nu konstaterar jag att jag och en förbundsvän har suttit i tio jävla timmar utan paus med DayZ.
Mvh har ett liv.

*Kl*

Just nu äter jag Estrellas nya Grill&vitlök-chips samtidigt som jag tittar på andra slalom-åket på SVT Play :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
4 992
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 910
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 447
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar