Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

delvis kl

just nu sitter jag och gruvar mig över den nya veckan. Jag undrar alltid hur jag ska klara mig hela vägen till fredag eftermiddag. fy och fan!

*Kl*

Just nu äter jag B&J Half baked :d (Dottern fick välja glass fritt i alla glassfrysarna på Willys. Hon funderade en kort stund och pekade sen tydligt på Half baked. Klok tjej :D )

kl

Just nu läser jag Creepypastas, gråter för typ femte timmen på rad, och försöker glömma att jag på en vecka förlorat två personer jag verkligen brydde mig om. Och nu får jag uselt samvete för att jag jämställer sätten de försvann på, och för att jag tydligen har lättare att hantera död än att någon bara inte bryr sig mer. Men just nu gör det exakt lika vidrigt ont och fuck it, känslor är inte logiska.

Nu ska jag bara radera alla fysiska minnen jag har av dem båda och skynda på förträngningen. Och ägna de närmaste dagarna åt att konservera energin och göra mitt livs första skolbesök på fredag till ett fantastiskt startskott för mitt distrikt och för min politiska karriär. Så kan han få ångra sig när jag sitter där i toppen av förbundsstyrelsen om ett par år, med framtiden och hela världen för mina fötter.

Jag tar mig igenom det här och jag fixar det här också, med bravur och mer därtill. Tamigfan.

kl

Just nu är jag förvirrad då jag är med i ulvleken på senior. Känner mig :crazy::banghead::nailbiting:O_o:rage::eek::crazy::meh::sneaky:

Ungefär... :p

*KL*

Just nu ska jag starta min dag med att svara på lite mail och ringa lite telefonsamtal samtidigt som jag försöker samla mig själv då jag helst skulle vilja springa ett par varv runt kvarteret pga fick just ett jätteroligt jobberbjudande. :banana: :banana:

Åh grattis!!! Vad som? :)

kl
Just hittat en tandläkare som är bered att dra ut min tand! Alla andra jävlar vill rotfylla den för fjärde gången och tjäna lite mer istället.

Just nu funderar jag på vad man ska göra av dagen när man försover sig till halva är slut... :mad:

kl

Just nu startar jag om FEAR 2 (IGEN) eftersom jag tydligen är dum i huvudet och inte kan hitta intel. Suuuck.

EDIT: Jahaja den är borta eftersom jag redan spelat den här delen en gång. Så bra att jag startade om igen då.

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu sprider jag glädje på mitt jobb genom att berätta för alla som passerar hur mycket jag älskar att det snöar :love: Hittills har en av ca femtio hållit med mig :p

Haha. :D

KL

Just nu sitter jag med en klump i magen.. Sambon är uppkallad på möte = brukar inte sluta speciellt bra. Samtidigt fick jag genom en tråd här på bukefalos för mig att räkna ut kostnaderna för våra hundar på ett år och summan UTAN veterinären varje månad fick mig att se ut såhär: :eek::eek:

saddi: Hoppas mötet går bra.

LadyCovergirl: Haha:p Jag ahde hållt med dig. Snö är bra, blåst däremot.. örk.

Just nu sitter jag o lyssnar på Mando Diao o läser här, laddar upp inför o ta itu med lite plugg.

//r

Kl

Just nu så har jag precis ätit lunch och funderar på att ta en dusch innan sonen kommer hem från skolan. Ska sticka till stallet efter det samt åka och handla hem lite mat.

kl

Just nu funderar jag på om jag ska säga något till honom om EU-listan, eller om jag ska vara 14 och låtsas som om jag inte har sett något.

Äsch. *är 14*

kl

Fick äntligen tummen ur och bokade en tid hos frissan. Nästan ett år sen sist så jag kände att det var dags ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 100
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 985
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 454
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar