Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Eller hur :) Ska ta mig på spelning (liten som tur är) nästa vecka, blir väl uppdatering igen då ;)

Blir nog den godaste pizzan ikväll också.. Alltså salami/mozzarella/pesto :D

Men först, en termos te!

kl

Just nu käkar jag mozzarellapizza, spelar PS4 för första gången (snygg grafik, dock totalt ovärt pengarna innan de stora titlarna släppts) och är rätt nöjd med livet, och inser som så många gånger förr att min bekantskaps/umgängeskrets är den i särklass bästa. Får massa stöd och pepp för en ren skitgrej som inte ens påverkar mig och det är väldigt fint faktiskt.

Kl

Just nu kollar jag på sista avsnittet av "Det största äventyret" och är lite besviken att det inte var mer än 4 delar.. :cautious:

Kl

just nu har jag precis ätit middag och ska lägga barnen, kikade in här lite snabbt före bara :p

Just nu gör jag samma sak men med drygt 20 minuters fördröjning. Räknar dock med att vara ifatt lagom till slutet med tanke på alla dumma reklampauser :mad:

Kl

Just nu kollar jag på film. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Det lär gå så bra :crazy:

*Kl*

Just nu kollar jag på Top Gears Top 41 :D Visserligen har jag sett alla klippen flera gånger om men det är kul ändå :)

Kl

Just nu har jag nyligen tagit min sömntablett och ska strax lägga mig och hoppas jag får sova ordentligt några timmar.

Just nu provar jag outfits inför nästa vecka

6f22301e861411e3afd412824b243569_8.jpg

kl

Just nu googlar jag mig själv, och är i övrigt stressad över något jag förmodligen/förhoppningsvis inte borde behöva vara stressad över. Men det är som att googla sjukdomssymptom, plötsligt har man helt garanterat dubbelsidig lungcancer, hjärtfel och njurkollaps.

Edit: Stressgrejen har alltså inget att göra med att jag googlar mig själv.

kl

Just nu sitter jag i bilen påväg mot Charlies för att kolla på hjälmar åt min syster som flög av igår och hade sönder sin gamla

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 105
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 989
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 455
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar