Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Baserat på mina erfarenheter från en klass 2-anstalt så är det ju inte alla som får gå till en lägre klass inför VF, även om det i många fall är en god tanke. De sista månaderna brukar gå rätt snabbt fram tills den sista månaden. Då kommer muckarsjukan!

PS. Gorbys är små så givetvis ska du värma en till :D DS.

- kl

HAHA!:rofl: Jag vill ha en update sen om du hamnar på krogen!:D

Det gick ypperligt ska jag be att få tala om :p tog det förvisso väääldigt lugnt med drickandet och nu är jag trött och mör som jag vet inte vad. Haha och alla vakter var JÄTTESNÄLLA mot lilla invalido :D

Ja, i augusti kommer han så drygt 6 månader och det känns faktiskt som ingenting! :bump:

LadyCoverGirl: Nej, tyvärr är det ju så.. Men tycker att han kunde fått komma till en "lägre Klass 1" om man kan kalla vissa av dem det eller Klass 2. Men ja, min åsikt är ju inget som spelar roll, konstigt nog.. :D;) Lite knasigt hur de kan gå från allt till inget dock.

KL

Just nu värmer jag mini baguetter istället.. Måste.Sluta.Äta.På.Natten.

Vi har några gånger fått några från klass 1 bara för ett par månader, som ett led i utslussplaneringen. Det av just den anledningen att man inte ska behöva gå från allt till inget utan någon form av "mellanlandning". Men nej, anhörigas åsikter räknas väl inte riktigt :p Däremot är det en del andra som ska få uttala sig om saken så det är inget som görs i en handvändning.

Jo, det är ju en "liten" procedur. Men redan nekad och klart x-antal ggr så får hämta honom där han håller hus nu helt enkelt. Det är som det är tyvärr.. :)

Det är ju helt riktigt inte lönt att överklaga i evigheter heller. Tiden går ibland snabbare om man resignerar och gillar läget, så gott det nu går. Åtminstone upplever jag att det är så baserat på de jag pratar med om saken.
Jag hoppas att tiden ska rulla på snabbt för er båda :)

kl

Just nu är jag nyvaken efter t1 timmars stenhård sömn. Jisses, gårdagen tog visst mer på mig än jag trodde.

Just nu kollar jag på barnprogram med killarna jag är barnvakt åt, har mat i ungen och väntat på att hantverkarna ska montera klart i badrummet :)

Jag tycker det är bra att du är öppen om det, att visa att du är helt normal trots gubben på kåken. Men jag är otroligt fascinerad av personer och historier:)
Dock saknar jag länk till din blogg i presentationen:p

Tack så mycket. :) Länken finns på "kontaktinformation" men la till den i själva profiltexten nu också. ;)

KL

Just nu funderar jag på vad jag ska göra av dagen? Lusfattig men har bil + bensin iallafall, Vad gör man då... :D

KL

Just nu saknar jag: en riktig varmdusch, kollektivtrafik som funkar och/eller taxichaffisar som inte försöker blåsa en på pengar alt inte har en aning om vart de ska.

KL

Just nu ligger jag på soffan med en varm liten katt tätt intill, tittar på Orange Is the New Black och äter choklad. Och snorar. Och hostar. Och snörvlar. Jävla förkylning! :arghh:

*Kl*

Just nu äter jag och dottern kvällsmat/mellanmål. Skönt med lite värme efter skridskoåkningen i Folkets park :)

Just nu insåg jag att jag precis satt i mig nästan en hel påse ostbågar. Oops.
Funderar på om jag orkar hoppa till köket och fixa te. Snaaaaart...

Och vad ska jag äta för pizza sen? Skinka? Salami? Mozzarella/Pesto/Salami?
Inte för att frysen är full med fryspizza alltså.

Men först, tvspel tills jag inte är hysteriskt mätt längre.

Senast ändrad:

Men sugen jag blev på pizza nu!
Åh vad gott det vore.

Jag tycker vi ska gå hem snart så jag kan duscha.
Och så man kan få vara i ett hus med värme. :meh:
Sitter hos svärföräldrarna, det är alltid vansinnigt kallt hos dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 105
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 989
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 455
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar