Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu ligger dottern i sin säng och sjunger "Ingen himmel är så blå som min" :love: (För er som inte är lika bevandrade i sportvärlden som hon så är det en av Malmö FF:s sånger :rofl: Vi har lyssnat väldigt intensivt på sådana sånger nu på kvällen.)

KL

Just nu sitter jag och tittar på trailklipp från AQHA word show på youtube.
Och drömmer lite :love:

*Kl*

Just nu har jag letat fram mina och dotterns skridskor. Det är nämligen tänkt att vi imorgon, efter stallet är klart, ska åka till Folkets park i Malmö för att åka skridskor :D

Kl
Just nu funderar jag på varför bikini underdelar ska vara så små. De täcker ju inget.:mad: och jag behöver några ny tills jag ska till turkiet.

kl

Just nu är jag heeeemmma i min säng, nöjd med dagen men sjukt trött efter allt adrenalin, och ska nu försöka låta denna glädje väga upp för sorgen över... annat.

KL

Jag är, moget och bra, lite sur över att de satans zombierna bara vägrar dö :banghead: Hopplösa bana :cautious: :p

Kl

Just nu har jag en riktigt mysig fredagskväll hemma i soffan framför tvn med fruktsallad och annat gott :)

*Kl*

Just nu är jag fortfarande grinig för att jag inte får som jag vill. Eller de jag vill :angel: Det är en rätt ovan känsla för mig och jag tycker inte om omöjligheter :mad:

kl

Just nu insåg jag att det är exakt 1½ år sedan jag träffade fästmannen/"sambon" utanför ett par jäkla murar. Wtf, vart tar tiden vägen? Inser att jag snart behöver göra något vettigt av mitt liv, börjar bli gammal.. :cautious:

Har han inte varit ute själv heller? Eller ja, inte själv men du förstår hur jag menar.

*Kl*

Just nu är jag lite gladare efter att ha snackat strunt med en god vän :D

Nej inte alls tyvärr, inte bytt ställe heller så inte ens med bil.

Härligt att kvällen fick sluta bättre. :)

*kl*

Just nu värmer jag en Gorbys.. Nattmat.. :d

Hur lång tid ska han sitta av, om det är ok att jag frågar?

kl

Just nu kollar jag på tv men det börjar bli dags att lägga mig. Väntar på att mannen ska komma hem från jobbet någon gång. Nu har han jobbat i 22 timmar :crazy:

Att sitta på samma ställe under 1,5 år är iofs inte ovanligt länge men lite trist för honom att han inte har varit ute på någon transport öht.

Kvällen blev dessutom ännu lite bättre av messande med en av de där som jag inte kan få som jag vill med :p

Ingen fara, som du märker är jag öppen om det. :) Drygt 2år ska han vara borta så det mesta är avklarat nu!

LadyCoverGirl: Nej ovanligt är det inte men hade önskat en flytt för nedklassning men han är tydligen fast där han är. Är väl van tidigare förflyttningar var & varannan dag som jag jämför med också. Menmen, snaaart klara! :p

KL

Just nu funderar jag på om man ska värma en Gorbys till. :o

Jo, det har jag märkt men vill inte trampa dig på tårna. Men vad skönt att han snart kommer ut :)

Men vad skönt! Då har ni ju bara lite mer än ett halvår kvar eller så? Det är ju ingenting! :) (eller ja, förstår att det är tufft men du vet vad jag menar)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 118
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 997
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar