Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Ja, dock gick som sagt TT ut och sa att man tvingades hålla de båda grupperingarna från varandra och att bråk uppstod, vilket fler tidningar sedan hakat på. Tror att TT faktiskt hade heder nog att ändra det förstnämnda påståendet efter ett ilsket samtal från vår ordföranden, men det är fortfarande beklagligt att man använder formuleringen "bråk/tumult uppstod" och inte "vänsterextremister angrep demonstranter", eller något av samma betydelse, särskilt i rubriksättningen.

Nåväl - om inte annat hoppas jag att de flesta tittar på videorna som viss media lagt upp, där framgår det ju vad som skedde.

Sv: Just nu, del III

Hahaha :rofl:

Haha ja herreguuuuud, den där filmen! Vi var typ 13 bast och jag höll ju på att få både kamera och huvud söndersparkade :nailbiting: Såg du hur nära det var???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 121
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar