Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Hmpf, då måste ju jag vara jättegammal :mad: Jag är högst obekymrad vad det gäller ålder. (Vilket iofs kan bero på att jag oftast ser yngre ut än vad jag är. Lätt att vara kaxig då :rofl: )

Det går utför med världen. Skägg är mumsigt! :d

Jag har träffat skäggiga på alla möjliga arbetsplatser. De senaste åren har jag jobbat i ett fängelse och jag har en del kollegor som är synnerligen trevliga att titta på. (Förvisso finns det även sådana utan skägg men jag föredrar sådana med skägg :D )

Vi bor väl inte särskilt nära varandra iofs?! ;) Och tycker du att alla födda 1989 eller tidigare är gamla så känner jag mig rätt lugn :)

Jag ser typ aldrig mina kollegor och när man ser dem är de så skitiga att de skulle behöva en dusch. Men förmannen, han är snygg och har skägg.:eek: Funderar på hur gammal han kan vara.

Hur gammal känner du dig som? Jag brukar inte minnas hur gammal jag är utan spontant skulle jag nog säga typ 23-24 år eller så :p Jag har alltså inte åldrats ett dugg sen jag blev förälder :D

Haha, skitigt är inte trevligt så då förstår jag dig lite iaf ;) Fråga hur gammal han är :idea:

Vet inte, är inte riktigt jag. Han brukar även tycka jag är jobbig, kommer ju med massa papper hela tiden. ;)

Men ytterligare en fråga: Varför är killar i arbetskläder snygga? De kan se ut som vad som helst i vanliga kläder. :o

Vet inte, är inte riktigt jag. Han brukar även tycka jag är jobbig, kommer ju med massa papper hela tiden. ;)

Men ytterligare en fråga: Varför är killar i arbetskläder snygga? De kan se ut som vad som helst i vanliga kläder. :o

Haha, då får du väl snoka istället då :p

Arbetskläder, hmm, jag ser ju bara mina kollegor i uniform och deras uniformer är ju precis likadana som min egen. Inte så festligt :crazy:

Generellt sett gillar jag också uniformer men hur kul är det när alla ser likadana ut? :p

Jag har inga bra bilder på mig i uniform så det här får duga:
1385196_10152280089851102_1921667876_n.jpg

(Halsduken tillhör generellt sett inte uniformen, tyvärr! :p )

1016501_10151967751301102_1430365384_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 127
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar