Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Inte jag heller ;)

kl

Nu har jag sett Patrik Möter med Hellner och undrar om jag ska spela nu, eller fixa te och kolla på Sons of Anarchy eeeeeller helt enkelt båda!
Why not both? :p

Eeeemil jönsson! :d

Hahaha, allt det där skulle stå i caps, men buke höll inte med... Nog för att den smileyn passade lika bra som :D

Kl

Just nu kollar jag på revenge. Ska nog ta ett piller mot huvudvärken i pausen. Verkar inte gå över..

Jag är född i november -86 så det vet jag väl inte riktigt. Killen jag snuskat mig med de senaste, hrm, fem månaderna är född på 90-talet så just åldern är nog inget bekymmer för mig på det viset. Min smak brukar dock dra sig åt mer skäggigt än babyface :D (Och den käre 90-talisten har den senaste månaden faktiskt haft skägg och jag har mycket ivrigt hejat på :rofl: )

Jag är inte mycket för skägg, tycker inte det är snyggt. Fattar inte varför "alla" på mitt jobb har skägg. Det kanske hör till jobbet?

Men jaaa, skägg = urk. Finns inget mer avtändande. (Eller jo det gör det garanterat men skägg gör alla fula)

Inte snyggt? :confused: Jag känner att jag inte riktigt hänger med nu :p

Vad jobbar du med? På mitt jobb har en del i personalen skägg. Bland de intagna finns det allt från babyface till flera decimeter långt helskägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 133
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar