Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu har jag precis återhämtat mig efter att ha skrattat i tio minuter åt att någon random på FB menade att snöflingornas underbara perfekta mönster och skapelse (citat) var det största beviset för guds existens. Jag har för fan legat och gråtit/kvidit här.

O_o :rofl::laugh: hahaha

Jag sitter och dricker te och försöker ignorera faktumet att jag borde vika tvätt, gå och handla och 1000 andra saker jag inte vill göra

Vill också rida!
Ponnyn har vintervila men han dör väl inte av EN galopp i snön?

Kl

Just nu gör jag absolut ingenting. Somnade typ vid sex i morse och är oväntat väldigt pigg ändå trots att jag inte fick sova mer än några timmar.
Ska fortsätta göra absolut ingenting i en timma till.

Det gör han säkerligen inte! Men det är orättvist att typ hela Sverige har snö när jag har absolut ingen snö. Däremot är det kallt så det är fruset och knöligt överallt. Dessutom blåser det så ruskigt kallt att man kan bli förbannad :mad:

Vi fick snön i fredags bara och jag bor söderut så den kommer kanske till dig snart :)

Han är under inridning och har bara galopperat två ggr på honom men tänkte om jag vågar, så kan jag ta ett av sommarfälten och ta en galopp där. Kan dock se mig själv flyga av :D Han är dessutom inte riden på tre veckor. Hästfolk är inte kloka, så är det bara.

Tittar jag på YR och DMI ser det inte ut att bli några större mängder snö iaf. Bara minusgrader och blåsigt och dåligt :mad:
Hästfolk är ett släkte för sig, på gott och på ont :p

Just nu har jag ganska nyss kommit hem och börjat med en skoluppgift, tänt rökelse och hällt upp en kopp kaffe =).

Efter kaffet ska jag diska...hurra.. och göra lite på en annan skoluppgift..

//r

*KL*

nu ska jag försöka skriva ihop en ansökan inför den kommande rekryteringsträffen nästa vecka. men ska nog fixa mig en kopp te först.

Just nu är jag beredd att sprinta till bussen på ännu en audition. hoppas jag inte låser mig totalt som med den förra. Hejja hejja!

*KL*

Just nu har jag precis druckit upp mitt te och sitter och tycker synd om mig för att jag har så fruktansvärt ont i kroppen.

kl

Just nu ligger jag under mina dubbla duntäcken och skakar och hackar tänder och med värk i hela kroppen och lungorna efter att ha vistats ute i -14 i fem minuter. Fortsatt helt övertygad om min rasbiologiska teori om att min asiatiska etnicitet är vad som gör att jag inte tål såhär extrem kyla. Helvete, man kanske skulle göra en Kinapuffs-Patrik och flytta dit.

*Kl*

Just nu funderar jag på att göra ett seriöst försök att sova tidigt. Siktar på att lägga mig senast 22 :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 006
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gravid som "äldre"
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII