Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu tittar jag på Paranormal Activity 2 & 3 med en god vän och är glad att den fantastiskt snygga skotten svarat på HP heheh oj :D

kl

Just nu är jag hungrig, igen? Äter nästan aldrig mer än ett lagat mål om dagen så sitter i chock.. Klockan är ju sent också! Skit. :banghead:

Borde inte heller sitta här, snarare sova.
Istället hittade jag en gammal klasskompis från mellanstadiet på fb, skulle bara kolla på profilbilden hur människan såg ut nu, men lyckades skicka en vänförfrågan som jag inte alls tänkt skicka. Suck, jaja det är väl inte hela världen. Bara irriterande

Just nu ska jag se på Paranormal Activity 4 för tydligen går det inte att sluta när man väl börjat... Det är inte ens första gången jag ser dem. :crazy:

Men alla utom ettan suger ju så mycket kuk att porrbranschen blir avundsjuk, muttermutter.

kl

Just nu ser jag på Smosh och är sjuuuuuuuk. Wääh wääh.

kl

Just nu ska jag försöka få med hundarna ut på en "natt kiss".. Känns inte så troligt att jag får med dem men vore skönt så det inte blir så brått imorgon. :p

kl

Just nu ligger jag ihoprullad som en boll, eftersom jag har så ont i mellangärdet när jag reser mig upp eller rätar ut ryggen att jag kräks och inte kan stå. Jag. Förstår. Inte. Varför. Jag. Alltid. Är. Sjuk.

Edit: Nu börjar det hugga i underlivet också hahahahahaha mitt liv bah <3

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu är jag lite sur på Postens hemsida. Jag ska skicka en grej med "Skicka lätt" men se det blir bara tekniskt fel så fort jag har fyllt i alla adressuppgifter. Dumma Posten! :mad:

*Kl*

Just nu är jag lite sur på Postens hemsida. Jag ska skicka en grej med "Skicka lätt" men se det blir bara tekniskt fel så fort jag har fyllt i alla adressuppgifter. Dumma Posten! :mad:

Hej,

Under förmiddagen hade vi tillfälliga störningar på Posten.se. Jag beklagar att du drabbades av det. Problemet är nu åtgärdat och Skicka Direkt fungerar som vanligt igen. Om du fortfarande stöter på problem i Skicka Direkt får du gärna ringa till Posten kundtjänst på 0771-37 10 15, vardagar kl 8-18, så hjälper vi dig!

Vänliga hälsningar / Klas på Posten kundtjänst

kl

Just nu har jag kravlat mig upp ur sängen.. FATTAR inte hur jag kan vara så trött?? Och ont i huvudet. Mmm.

Det löste sig eftersom personen som skulle ha paketet sa att det var okej att skicka i vadderat kuvert trots att det inte är spårbart :)

Just nu funderar jag på hur låg tid det eg ska ta att få klart körkortet.
Är så vansinnigt kräktrött på eländet! Orkar inte!
Gaaaah!

Just nu önskar jag att det var någon annan dag än tisdag.
Oooorkar inte sitta på bamsegympan ikväll och vänta på att de ska bli klara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte