Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

KL

Just nu har jag precis kommit in efter en timmes promenad med en vän & hundarna i det härliga vädret. :love:

*Kl*

Just nu ska jag snart få en tidig lunch och ska då sticka hem till hunden och sen eventuellt en snabbsväng till stallet :)

Kl

Just nu sitter jag och kollar på gamla foton av mina före detta hästar och saknar dom allihopa...
Å tittar på tv och hänger här med. Snart börjar Grey's!

Just nu sitter jag, nyvaken IGEN och kollar på tv.
Är det jag som är helt cp eller behöver man mycket sömn?
Hoppas svaret är att man behöver mycket sömn för jag har inte så mycket annat för mig eheh.

*Kl*

Just nu känner jag att livet är orättvist eftersom de intagna lagar mat som luktar väldigt gott och jag bara får sitta här och dreggla :p

*KL*

Just nu är jag sä trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Men behöver vara vaken åtminstone 2,5 h till så dygnet kan få bli lite rätt-vänt. Borde ju gå en promenad.

kl

Just nu är jag lite irriterad, orolig och stressad över att folk inte verkar ta lika allvarligt på en sak som jag anser vara extremt allvarlig och, för den delen, inget snack om hur det ska hanteras. Undrar om man kan ställa ett ultimatum genom att hota om att hoppa av, eller om det bara får mig att verka 15 år gammal.

Hmm, lät jobbigt det där.. Hoppas det ordnar upp sig vad det nu är...

Just nu dricker jag te och pratar med lillebror på FB.

//r

Kl

Just nu kollar jag på criminal minds. Sen blir det sängen..

Senast ändrad:

Ja, det känns hemskt osäkert och jobbigt. Tack! Jag hoppas också det ordnar sig på något vis.

kl

Just nu ligger jag nedknökad i sängen och mår verkligen verkligen inte bra, rent fysiskt.
Det här är väl vad som sker när två förkylda människor tycker det är en lysande idé att idka närkontakt, men fuck it. Värt det.

Senast ändrad:

kl

Just nu sitter jag i någon slags dvala. Är så trött hela tiden att jag knappt hänger ihop. Skall helst försöka undvika att sova bort hela veckan så jag går något gjort, finns massor som väntar på mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII