Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet och har ätit en snabblunch. Nu blir det soffan en liten stund och sen ska jag vika tvätten jag tvättade igår.

Kl

Just nu sitter jag och äter en kycklingpanini. Sitter ute på takterassen i solen och bara njuter :)

kl

Just nu har jag precis återhämtat mig efter att ha skrattat i tio minuter åt att någon random på FB menade att snöflingornas underbara perfekta mönster och skapelse (citat) var det största beviset för guds existens. Jag har för fan legat och gråtit/kvidit här.

Just nu är jag lycklig över min lilla termos som gör att jag kan hoppa in med te från köket :love: och undrar hur jag klarade mig i nästan en vecka helt utan te?!

Även fascinerad att mitt lilla carpet burn från när jag halkade omkull med kryckorna i korridoren igår gör EXTREMT mycket ondare än själva foten O_o

Kl

Just nu kollar jag på Suburgatory och ska strax lista ut vad det blir till middag ikväll.

kl

Just nu är jag lite halv... jag vet inte ens vad jag ska kalla det, halvt tjurig och halvt sporrad kanske, för att jag har fallit i fällan som stereotyp tjej och börjat analysera dejtens beteende. Funderar på om jag blir utsatt för någon sorts spel och kan i sådana fall bara konstatera att jorå, det funkar, för jag blir bara mer intresserad och SKA ha honom.

Är det någon här som läst hela The Game eller och kan bekräfta eller avfärda min teori?! Mvh tankade den just men den är ju aslång, orka.

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu har jag börjat bli ledsen och nedstämd inför morgondagen. Den av mina hästar som de senaste åren har bott hos mina föräldrar ska avlivas imorgon förmiddag. Hade hoppats att Sebastian skulle komma hit för att hålla mig sällskap men han var tvungen att jobba :(

Men åh, vad jättetrist. Beklagar!

kl

Just nu har jag mer ångest än jag borde över tidigare nämnda skitgrej, och är framför allt tjurig på att folk är på Kraftwerk ikväll medan jag sitter här och tjurar. Buhu. Man kan kanske tycka att jag får skylla mig själv som faktiskt aldrig orkade köpa biljett, men äschrå.

Just nu kollar jag på tv och surfar runt här. Ska nog se dom två avsnitten av sex and The city som börjar om en liten stund.

Fy, jag beklagar :(

KL

Just nu ligger jag i soffan och har en djävulsk mensvärk... Har precis tagit en tramadol som jag väntar på ska börja verka så jag kan få sova någon gång. Det här med att ha en livmoder alltså, vafan? More like DÖDmoder.

Mvh bitter_tjej_90

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 011
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2