Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Ja, men min etnicitet går fortfarande korrekt att benämna som asiatisk även om jag mer specifikt är en renrasig sydkorean. ;)

kl

Just nu tar jag mig för pannan över antidemokraternas hot om snöbollskrig mot oss på fredagens manifestation. Bring it då, jävla våldsverkande femåringar. Det är ju i vanlig ordning inte vi som kommer att framstå som hjärndöda, så varsågoda.

Senast ändrad:

Alltså, shit vad trött jag är som inte hänger med dig i tankarna längre.
Och jag tänkte fixa labbrapporter ikväll dessutom:wtf:

Jag kommer med ett bra livsförstörande svar imorgon :)

Kl

Just nu har jag precis sett klart Scandal och borde lägga mig. Blir väl tv en kort stund till innan jag gör det.

Just nu slötittar jag på Big Bang theory och funderar på om jag faktiskt ska ta och gå och lägga mig. Fast klockan knappt är... umm, vad den brukar vara. Oekj är så trött att jag inte ens kan skriva, kan nog bli sängen.

Och så vill jag läsa om Kite Runner för den är helt jävla fantastisk men jag vet inte om hjärta och hjärna orkar ...

kl

Just nu spelar jag Sabaton för alla som vill och inte vill höra, och äter mac & cheese in a cup, vilket jag inte borde om det blir ligga i helgen och jag då inte kan ha svullen matmage, men eftersom han inte hör av sig med huruvida vi ska ses eller inte får han faaan skylla sig själv om jag kommer och är fet. Mvh bitter.

Kl

Just nu har jag lite frossa inför flygresan om fyra timmar. Försöker slaaaappna aaav.
Jag reser ca två gånger om året och har gjort det i så många år, varför kan jag aldrig vänja mig vi att vara instängd i ett aluminiumrör med hundratals människor 10.000 meter upp i luften? Det som är så trevligt...

kl

Just nu känns allt bara .. blä... Jag borde gå ut och få lite frisk luft men det känns så jäkla tråkigt. Samtidigt är jag så rastlös och uttråkad och på sämsta humöret..

Nu har jag precis druckit upp min termos te och undrar om jag inte ska skutta ut i köket snart och göra ännu mer. Mmmm te.

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Är seg idag så kommer inte göra så mycket. Mår inte hundra i skallen för tillfället :(

varför kan jag aldrig vänja mig vi att vara instängd i ett aluminiumrör med hundratals människor 10.000 meter upp i luften? Det som är så trevligt...

rofl2.gif

kl

Just nu fryser jag sönder och samman. -18 och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska ta mig till stallet ikväll. Är det så här kallt i Stockholm imorgon kommer jag ligga på marken under den jävla demonstrationen och skrika.

Kl

Just nu väntar jag på att Grey's anatomy ska börja strax. Sen är det väl dags att tänka på middagen.

*Kl*

Just nu är jag nöjd med en synnerligen trevlig dag på jobbet med massor av skratt :rofl: Vi kan verkligen roa oss på arbetstid :D

kl

Just nu är jag ledsen och trött och ledsen och nämnde jag ledsen och känner bara URK inför morgondagen.
Skita i demon och stanna hemma och vina med vänner istället kanske.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 133
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 458
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar