Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Bra att du påminner mig. Jag ska ju jobba 7.45-19 imorgon och det lär väl kräva en matlåda :p Har iofs några i frysen så ska kolla där först :)

Just nu sitter jag på tåget på väg hem, för ännu en jobbvecka. Och saknar redan hästen, men på lördag syns vi igen.

Sitter och häller i mig margeritas på Riche. Ljuva Söndag haha ;)

Vissa har det bra! ;)

*Kl*

Just nu vill jag helst gå och lägga mig. Men nej, jag ska inte natta Mathilde förrän om en timme och därefter duscha, slita bort tejpen från de inplastade tatueringarna, välja kläder till imorgon (förbaskade tjänst som kräver civilkläder! :mad: ), måla om naglarna och fixa en matlåda :crazy:

Jag vet, men jag ser trots allt TV:n när jag utför de andra uppgifterna :p (Och jag hade aldrig kunnat gå och lägga mig så tidigt ändå. Även om jag ska upp före 5 så är jag glad om jag ens har gått och lagt mig vid 23 :o )

Och nu köpte jag situation Sthlm av en uteliggare för 500 spänn och lämnade växeln. Bra är ruinerad :meh:

Kl

Just nu har jag precis ätit en Supergod middag!
Ska slänga barnen i säng och sen kolla på tv en stund innan jag lägger mig. Upp tidigt imorgon.. Hatar det.

kl

Just nu är jag hemkommen från huvudstaden och så stört nojig.
För nu har jag bestämt mig för att han hatar mig och inte vill ses mer för att han inte var så fysisk när vi sa hejdå (vilket inte kan ha något att göra med att vi var på stan och att några av hans bekanta var med, näpp). Att vi låg och kysstes i soffan innan vi åkte ut dit har liksom ingen betydelse, eller att helgen varit fin, för jag bara VET att han hatar mig och aldrig mer vill prata med mig.

Wääh wääh, det är skoj med självförtroende.

KL

Just nu väntar jag på att fästmannen ska upp till avdelningen så mitt dagsamtal kommer och jag kan få lite energi/motivation av honom. :p

Kl

Just nu ska jag strax ta något att äta och sen sticka till stallet en sväng.

*Kl*

Just nu fick jag lite sällskap av några kollegor från huset :D Det är snällt att de äter sin lunch härute hos mig. Det blir måååånga ensamma timmar annars :p

Just nu har jag precis kommit upp efter 12h sömn O_o tror min kropp är lite trött? Och ska inta en frukost av torrt bröd och vatten eftersom jag inte orkar hoppa till köket. Woe is me.

Det är lite orättvist. När mitt alarm ringde imorse så trodde jag att någon skämtade mig aprilo :p

*Kl*

Just nu känner jag mig lite trött och seg. Vill inte äta maten redan nu utan ska försöka hålla på det åtminstone 1,5 timme till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 134
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023