Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Det är är sjukt och vidrigt!
Hur kan de ens tillåta sådana spel? Uäck!

Just nu kollar jag på frisyrer och funderar på om man ska klippa eländet kort. Riktigt kort. Just nu är det långt, slitet, torrt och risigt.

*Kl*

Just nu känner jag mig mest lockad av att sätta mig i soffan och kolla på TV men icke! Ska till stallet nu så jag slipper ta det när jag är nytatuerad, men ändå!

Just nu får jag snart ett nervöst sammanbrott på min 5 åring.
Han totalvägrar lyssna på mig, spelar ingen roll vad jag säger.

*Kl*

Just nu väntar jag på att motionerad ponny nummer ett ska äta klart så jag kan hämta in motionerad ponny nummer två :)

kl

Just nu är jag nyvaken, helt borta i trötthets/förkylningskoma, och försöker förtvivlat hitta lösenordet till dejtens WiFi pga. jävla värdelös nybyggd lägenhet utan täckning där jag är dumpad ensam i sex timmar på min egen födelsedag (för att han skulle på möte, men ÄNDÅ), buhu. Våldtar datorn så länge och utgår kallt från att det är OK.

Grattis på födelsedagen :)

*KL*

Just nu sitter jag med ont i min dumma axel och väntar på att värktabletten ska göra sin grej så jag kan typ röra mig.

Grattis på födelsedagen! :)

*Kl*

Just nu äter jag nyponsoppa med flingor i. Det känns som bra uppladdning för två nya tatueringar :banana:

+ Lady

Tack!! :)

kl

Just nu är jag snäll och diskar i väntan på en nära väninna som ska komma förbi, och vilken jag inte träffat på över ett år. Igen: Braaa helg.

Just nu ska jag ta något att äta, lite sen frukost men fick sovmorgon idag.
Sen ska jag boka biobiljetter åt mig och tösen om det finns kvar till filmen som går imorgon. Blir hennes första gång på bio, liten överraskning. Hoppas hon tycker det ska bli kul.

Tack! :)

LC (jag är lat): AVUNDSJUK!

kl

Just nu har jag varit städtant och rengjort hela hans kök typ. Hatar att städa (mvh bor i en krigszon) men kände att det var min skyldighet när jag blivit konstant uppassad sedan igår + detta innebär att man får mer tid till... annat när han kommer hem. Mvh tjejen som redan nu är en feministisk mardröm och tror att jag kommer bli en fantastisk hemmafru i framtiden.

Haha, för mig betyder LC Larmchef alternativt Lätt C men jag förstår nog ändå :p För övrigt så kan du få komma hit och åtminstone dammsuga nedervåningen. Och kanske övervåningen när du ändå håller på :D

Höger axel:
1531840_10152499571321102_283133319_n.jpg

Vänster axel:
1011191_10152499572441102_1682204132_n.jpg

Senast ändrad:

Det fullständiga namnet är väl egentligen Brolötens Cinnabar RC 1265 ;) Jag tog med stuterinamnet för att det faktiskt hör till hennes namn. RC-numret är mer sekundärt, tycker jag. Dessutom hade det rent estetiskt inte varit lika snyggt med bara Cinnabar på ena sidan och sen Goddess of mine på den andra.

kl

Just nu ligger jag som en säck potatis i soffan och undrar när faaan den där mannen tänkt komma hem. Klockan 16 skulle mötet sluta juuuu. Jag har inte dejtat politiker förut utan endast folk som antingen studerar eller har normala mån-fre-fasta tider-jobb, jag förstår med ens varför. Suuuuck.

Kl

Just nu är jag hemkommen från stallet. Väntar på att en chokladmousse ska bli klar :d
Står i kylen än så länge.

Sen ska jag ta en varm dusch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 147
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar